Německá společnost FlixBus jezdí od víkendu už na pěti českých linkách, kde nově konkuruje RegioJetu. Ten musel snížit ceny.Firma, která se za pouhé čtyři roky stihla stát největší autobusovou značkou v Evropě, tak představuje dosud nejvážnější silniční konkurenci pro RegioJet Radima Jančury. A to přesto, že nevlastní žádný autobus - v Česku pro ni jezdí dopravce Umbrella. FlixBus se stará jen o marketing a prodeje.
A Jančura? Německý Flixbus totiž proti RegioJetu nasadil autobusy, v nichž mají cestující víc místa na nohy. (Zajímavé, toto pohodlí už nabízeli bolševici a my starší to známe)
„Flixbus připravoval autobusy proti nám, dali cestujícím větší prostor. Budeme proto z každého našeho vozu vyhazovat čtyři sedačky, abychom získali větší prostor, než nyní nabízejí oni. Ostatní sedadla posuneme po kolejnicích a rovnoměrně rozmístíme,“ popisuje Jančura s tím, že dodavatel autobusů Irizar jim tuto službu poskytne jen za cenu práce.