Vytisknout

Dnešní maturanti jsou na úrovni vyučených zedníků v době totality. Tak to má být, tvrdí Piráti a Plaga. Škola hrou. Zrušme matematiku, přidejme hodinu výuky marjánky. Více hašišáků. Tam je naše budoucnost, volají demonstranti školní.

 

Studenti a učitelé už mají i harmonogram na sedm dní v týdnu

  1. V pondělí stávkují studenti proti matematice
  2. V úterý stávkují studenti za školu bez učení
  3. Ve středu stávkují učitelé
  4. Ve čtvrtek mají studenti PŠM (Politické školení mládeže pod taktovkou "Člověk v tísni")
  5. V pátek stávkují studenti proti klimatickému horku
  6. V sobotu studenti relaxují
  7. V neděli studenti po náročném týdnu spravedlivě odpočívají

 

No uznejte, tak přetěžovaní studenti a vy od nich ještě požadujete přípravu na maturitu, dokonce z matematiky?

Zajímavé: tak prý nemůže být maturita z matematiky, neb máme blbé učitele, kteří neumí učit. A protože máme blbé učitele, tak musí dostat hodně peněz, aby si tu blbost zasloužili. Tak to má být a tak to bude, tvrdí školské odbory, Plaga z ANO a nadšení Piráti. Přece máme počítače a tam se vše dohledá. Rychleji umíme zmáčknout Delete než vy, 50+. Je třeba více relaxace a uvolnění. To je naše budoucnost, hlásají studenti a vy starší 50+ nám to nebudete kazit! V první třídě rovnou vysokoškolský diplom a ať každý žák sám se rozhodne, zda se k němu i něco naučí. To žádají Piráti. Zrušíme háčky, čárky, velká písmena, tvrdé a měkké i (y) a bude ráj na zemi. Říše si žádá loajální obyvatelstvo, nikoliv vzdělané. To je budoucnost Evropské unie. Už i Adolf Hitler žádal loajalitu a nikoliv vzdělání.

A tyto děti mají dohlížet na občany 50+, aby převzali správnou moderní metodiku, žádá si naše svatá Jourová.

 

Víte, Švejku, že bych měl chuť poslat vás před polní soud,“ s povzdechem řekl nadporučík, „ale oni by vás osvobodili, neboť něco tak kolosálně pitomého neviděli ve svém životě. Podívejte se na sebe do zrcadla. Není vám špatně nad vaším blbým výrazem? Vy jste nejpitomější hříčka přírody, kterou jsem kdy viděl. Nu, řekněte pravdu, Švejku: líbíte se sám sobě?“

Každej nemůže bejt chytrej,“ řekl přesvědčivě Švejk, „ti hloupí musejí dělat výjimku, poněvadž kdyby byl každej chytrej, tak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej člověk úplně blbej.“

 

A dovětek s plnou vážnosti

Je potřeba zrušit třetinu středních a polovinu vysokých škol. Především politické školy, které už dnes mají opět hodnotu Vysoké školy politické ústředního výboru Komunistické strany Československa (zkratka VŠP ÚV KSČ, přezdívaná „Vokovická Sorbonna"). Vyházet nekvalitní učitele a profesory, zrušit zrůdnou inkluzi, která drtí inkluzní i nadané žáky, drtí kvalitní učitele a jenom zaměstnává pomocné neumětely ve školách. Ti se mohou vrátit zpět do práce místo Ukrajinců. Část peněz převést na platy kvalitních učitelů, zbytek na technické vybavení a pomocný personál či kvalitní kuchařky. Do škol opět vrátit kvalitní výuku a neschopné studenty vyrazit. A opět vrátit matematice její prestiž místo hašišových školních doupat. I přes protesty studentů, Pirátů a Plagy.

 A k úvodnímu fotu: i dnes je úředně počet dětí ve třídě až 30. Ve skutečnosti díky inluzním výjimkám a prapodivným machinacím je počet snížen často na dvacet, mimo Prahu i na třináct, dokonce si některé obce vymohly jednotřídku s deseti žáky, přestože je vydána tato prapodivná vyhláška:  (5)  Nejvyšší počet žáků ve třídě je 30. Nejvyšší počet žáků podle věty první se snižuje o 2 za každého žáka s přiznaným podpůrným opatřením čtvrtého a pátého stupně vzdělávajícího se ve třídě; to platí i v případě žáka s přiznaným podpůrným opatřením třetího stupně z důvodu mentálního postižení. Nejvyšší počet žáků podle věty první se dále snižuje o 1 za každého žáka s přiznaným podpůrným opatřením třetího stupně, který není uvedený ve větě druhé. Postupem podle věty druhé a třetí lze snížit nejvyšší počet žáků ve třídě nejvýše o 5. Snížení nejvyššího počtu žáků ve třídě podle věty druhé a třetí se neuplatní u školy, které v jeho uplatnění brání plnění povinnosti přednostního přijetí žáka podle § 36 odst. 7 školského zákona nebo dojde-li ke změně stupně podpůrného opatření u žáka zařazeného ve třídě v průběhu školního roku.

Divíte se pak, že školní výuka je víc komedie, než vzdělávání dle J.A. Komenského? Za totality ač kritizováno, bylo naše všeobecné školství na špici vzdělávání. (Mimo prestižních škol - nebyly). A dnes?