Házet špínu výstavby D8 na Děti Země, kdy za problémy zodpovídala ČSSD pod vedením expertů z KDU-ČSL je nefér. Protesty Patrika a Dětí Země v roce 2002 mohou za "pochod závalu na D8" a "odchod dálnice z dálnice", neboli pohyb celého podloží dálnice v roce 2014, na který upozorňovali ekologové a geologové? Vážně to není vinou broučků, či dokonce soudních procesů. Naopak by to přece mělo být oddálením lépe vychytané, ne?

 

"To, co se stalo, je, že při stavebních pracích, konkrétně při injektáži, to podloží začalo někde hluboko ve 20 metrech nebo ve 14 metrech v druhé sondě vykazovat pohyb, takže my jsme ho začali sledovat," řekl ministr Ťok ČRo. 

 

Fakta jsou jiná! V té době (viz níže) se již vědělo, že to není jenom blamáž politická, ale i zločin ekonomický, který se dal zastavit a změnit. Není problém dohledat časovou osu a jít po pachatelích. A skutečně to nebyl Patrik a Děti Země, byť se to na ně házelo.

Je to sprostá lež a po patnácti létech lze jasně viníky nalézt!

Ti, co to tvrdí, jsou stejní zločinci, jako "oteplovači z panelu Al Gore", kteří nevědí, jak bude zítra, ale vědí, jak bude v roce 3000!

 

 

prezident Miloš Zeman na zahájení a možná uzavření D8

 

 

Pane prezidente, ukažme si, kdo byl ve vládě a s tím autentické výroky KDU-ČSL a ČSSD!

4.   Vladimír Špidla Vladimír Špidla 12. července 2002 4. srpna 2004 ČSSD  
5.   Stanislav Gross Stanislav Gross 26. července 2004 25. dubna 2005 ČSSD  
6.   Jiří Paroubek Jiří Paroubek 25. dubna 2005 4. září 2006 ČSSD

 Mimochodem první diskuze začaly v roce 1998. Kdo byli dva následní premiéři po Klausovi?

 

 

A pozor! Zdroje jsou! Čtěte!

 

 

 

26.10.2004 - (tka, čer, dvo) - str. 02

D8: Blíží se shoda úřadů s ekology?

 

Severní Čechy - Doslova invazi ministrů včera zažil Ústecký kraj. Kromě ústecké návštěvy ministra pro místní rozvoj Jiřího Paroubka a jeho kolegy pro životní prostředí Libora Ambrozka a pobytu "šéfa" armády Karla Kühnla v Žatci zajímala obyvatele kraje zřejmě nejvíce návštěva ministra dopravy Milana Šimonovského. Ten je totiž přijel informovat, kdy se dočkají dostavby důležitých silnic.

Podle Šimonovského by dálnice D8 z Trmic na státní hranice měla být hotova v roce 2006. Ještě letos (2004) by měl soud rozhodnout o pokračování stavby tunelu u Libouchce, kterou zablokovali ekologové. Už nyní se ale chystá ražba dalšího tunelu. "Máme na to dost peněz, a to není zvykem," prohlásil Šimonovský.
Stavbě nebrání ani ministerstvo životního prostředí. "Veškeré naše nároky vůči stavbě D8 byly splněny a všechny nejasnosti z hlediska dopadu na životní prostředí jsou vyřešeny," řekl včera v Ústí.

 


Hnutí Duha, jehož žaloba na ministerstvo dopravy stavbu tunelu u Libouchce zastavila, včera oznámilo, (doplňme rok 2004) že kvůli D8 padne u Velemína na Litoměřicku osmadvacet stromů. "Šlo o jedno z mála správních řízení na dálnici, kdy byly všechny naše námitky zapracovány, takže nebyl důvod řízení dále prodlužovat," uvedl Miroslav Patrik z Dětí Země. Za poražené dřeviny bude v okolí Velemína vysázeno na šest set náhradních stromů.
Kvůli dálnici a průtahům v jejím budování se stavitelé, zástupci ministerstva dopravy, krajského úřadu a ekologové sejdou zítra v Ústí nad Labem. I ochránci přírody se však před časem zřejmě zalekli negativní reakce veřejného mínění a řekli, že stavbu důležité komunikace nechtějí zdržovat.

 

 

V roce 2014, 2015, 2016 pochoduje masa hlíny a dálnice směrem do údolí. Může někdo laskavě říct, co s tím má společného odklad kvůli soudům a broučkům v roce 2002? Vláda se bude v pondělí zabývat potížemi kolem posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří. Bohuslav Sobotka (ČSSD) zároveň nevyloučil, že by se nestabilní úsek mohl v budoucnu uzavřít úplně. Co dodat?

 

 

Toto jsem napsal

Dálnice D8, České středohoří, Velemín a úžas, že nikdo nic nevěděl. Skutečně? Připomeňme si rok 2008!

 

 

P.S. Špidla za "Zdroje jsou" byl "odejit" do Bruselu s následnou doživotní rentou! Dnes to tvrdí Babiš...