Vytisknout

 

Nedávno letěl klip, jak žena krmila bílé dítě dobrůtkami a černé slintalo. Prý bylo adoptované, černé, tak může držet "hubu" a být rádo, že dejchá. Samozřejmě tato zrůdnost lidi nadzvedla, tak chtěli zakročit. Jenomže nikdo se nezabývá tím, proč jsou tyto špinavé  provokace - testy - jednostranně proti bílému obyvatelstvu, zatímco opačně si nevyrazí provokovat partička Pussy Riot s kuřaty v pochvě do států, kde jsou černoši.

 

Vážně jsou tyto zvrácené provokace výpověď o rasistické náladě obyvatelstva?

Lidsky řečeno: nikoliv černoši, ale tito provokatéři by měli dostat přes hubu! A pořádně. Za komunistů zde byla silná komunita Vietnamců. Byl nějaký problém? Ne, protože se snažili zapojit do systému, snažili si vydělat. Nakonec se část Vietnamců rozptýlila po celých Čechách, jejich děti chodí do českých škol a nic se neděje.

Za komunistů byly na Pankráci vysokoškolské koleje. Bylo tam ubytováno mnoho černochů. Problémy? Nebyly, protože lidem bylo jedno, jakou mají barvu kůže, ale jak se chovají. A protože to byli lidé, co se u nás chtěli něco naučit, tak mimo nějakých legrácek to každému bylo jedno. Přestože zde byli na pět let, naučili se mluvit lámanou češtinou a naopak třeba v Mánesu nebo podobných místech jsme se s nimi náramně bavili. Stejně jako "Mireček" z Básníků. Občas bylo úsměvné, když někdo přijel z venkova a zíral s otevřenou pusou, protože to tady mimo Prahu běžné nebylo.

Zatímco cikáni zde žijí po staletí, většinově zájem o vzdělání nemají, ale znají svá práva. Povinnosti už si nepamatují. Pokud se nějaký cikán odloupl a choval se normálně, lidé, co si pamatuji, neměli problémy. Ale kladli si jedinou podmínku: až se nastěhuje, nesmí za ním přijít celé jeho příbuzenstvo ze Slovenska, aby následně zdemolovalo okolí. Zda se něco změnilo za desítky let může vidět každý. Ale jeden rozdíl je patrný: v soužití s ostatními se tomuto etniku dostává větší ochrany a kdo si stěžuje, dostává výhrůžky nejen od tohoto etnika, ale dokonce od státních orgánů. Stačí si dohledat Matiční ulici v Ústí nad Labem a jak to dopadlo. A pak několik lidskoprávních fanatiků stále testuje, zda jsme ochotni tuto skupinu tolerovat i za cenu vlastních ztrát. No nejsme a nikdo není. Kocáb, když měl jít bydlet na 24 hodin do domu tohoto etnika, tak se zhroutil. Ani o Šabatové či Uhlovi nikdo neslyšel, že by s nimi nějaký čas bydleli a nám ukázali, že to jde. Pokud je známo, vždy se tomu vyhli jako prezident Kiska na Slovensku, či Kocáb u nás.

 Takže nadávky na černocha v reklamě Lidlu ve své podstatě nejsou nadávky na černocha Lidlu, ale na špínu testování a provokací, kterou s  námi soustavně hrají. A když se k tomu propůjčí Lidl, či nějaká banka, tak to svědčí o zázemí těchto firem, nikoliv o lidech, kteří nad provokačními testy zuří. Takže lidi, nenechte se jimi vyprovokovat, protože na to čekají a vždy pak opět utáhnou oprátku. A o to jim jde.