Vytisknout

A s nimi celá banda v čele s Václavem Matyášem - prezidentem svazu podnikatelů ve stavebnictví! Drzost, s jakou veřejnosti předhazují cifry skvělého výkonu ve stavebnictví má stejnou váhu, jako kdyby chtěl vrah malého dítěte Nobelovu cenu za humanismus, protože dítě nemučil, ale podřízl ho jedním tahem!

 

Samozřejmě žádný vzestup není, pouze umělé prohnání peněz výstavbou ve zbytečném čase a rozkradení státních financí!

Jeli jste poslední měsíce po českých silnicích? Jak krásně se jezdí?

Samozřejmě mnozí se nadechnou, že naše silnice byly po světové krizi děsivé a když jsou peníze...

 

A přesně o to jde. Peníze ve skutečnosti  nejsou. Ty rozhazuje z helikoptéry ECB v eurech a ČNB si to uvědomuje - prudce šlape na brzdu. Zdražuje a zdražuje, ale zatím to moc nemá vliv - hráči s českou korunou se smějí a naopak místo sílící koruny koruna slábne. Do očí bijící, než se ucho utrhne.

A jak se to pozná na silnicích? Neuvěřitelnou zlostí. Podívejte se pořádně kolem sebe. Pokud pojedete po dálnici D1, budete skřípat zubama, ale uvnitř vám rozum řekne, že to prostě jinak nešlo. I některá další místa byla v tak dezolátním stavu, že stát prostě musel tyto silnice uzavřít. A opakuji, i zde zuříme, ale rozum nám říká, že to prostě přežít musíme.

 

Všimli jste si však, jak zoufale Babiš a Ťok vyhazují peníze za účasti Dolínka (ČSSD) a dalších "sparingpartnerů" na uzávěrky silnic a oprav, které se mohou udělat za rok, dva, až pokles ekonomiky bude markatní a tlak na zahraniční pracovníky minimální?

A  můžeme poukázat třeba na středové pásy v délce několika kilometrů na relativně nové dálnici D8, na další opravy relativně dobrých příjezdových silnic ku Praze, na opravy kanálků a krajnic na místech, kde rychlosti jsou 50 - 90 km v hodině a nejsou nebezpečné, tudíž lze jejich dokonalost odsunout?

A kdo kontroluje opravy kolejí tramvají, když za pár měsíců už tramvaje zase skáčí, snižují se rychlosti a plánuje se další oprava hned po opravě?

 

 

Porozhlédněte se pozorně kolem sebe, kolik zbytečných oprav tato zločinná parta vymyslela.

 

A s tím související

nejsou lidi, zvou se Ukrajinci a další národnosti z řad migrantů

nesmyslně zvednutá cena, protože nejsou lidi, zatímco by to příští roky bylo nepřemrštěné díky poklesu ekonomiky

zbytečně projetý benzín a nafta v šílených kolonách

nervy a zuřivost, když idioti plánují a na vedoucích místech nemají co dělat

 

 Ještě jednou bleskově shrnuto

 před podzímními volbami pozorně: tento zločin už zde je a stále se zvětšuje.  I Babiš to vidí. Sice na sebe s Kalousek s Fialou, Hamáčkem či Babišem vrčí, ale všichni jsou na jedné lodi: jde jim o koryta, nebo padáka. Vy se jenom rozhlížejte a důkazy těchto zločinů uvidíte všude kolem. (Polovina je souběh zbytečných, nekoordinovaných oprav vše prodražujících) A jdou do sta miliard, nikoliv desítek.  A ČNB snad jediná pracuje správně a začíná toto svinstvo brzdit. Kdyby se odsunuly opravy, které nejsou akutní jako D1 a několik děsivých mostů či obrovských výtluků do příštích let a peníze ušetřily do ekonomické recese, nemuseli by sem zvát další půl milión migrantů. V době recese by naopak těmito opravami dali lidem práci, ale to už by bylo jiné volební období, zatímco občan tyto šmejdy vůbec nezajímá. A nějaké Čapí hnízdo je z tohoto pohledu jenom ptákovina!

 

 P.S. Prý se daří ekonomice, stoupá prý výroba energie. Není to náhodou vynuceno tím, že je dlouhodobě horko a chlazení jede všude na 200%? Ach Bože, ty to slyšíš...