Další a další důkazy se hrnou na Českou televizi, zatímco RRTV ji stále zoufaleji a bezmocněji obhajuje. A její satelity s páteří ohnutou až na zem směrem na západ už kulaté čtverečky popisují jako další ruskou propagandu, protože si s podvody tohoto mediálního kolosu propagandy nevědí rady.

 

Přistihnutí při podvodu a manipulaci je ruská propaganda a občan MUSÍ této hlášce uvěřit! Musí a musí!

 

Malá, alternativní média těžce šlapou kolosům propagandy USA a EU na paty a ty dělají stále větší chyby. Dokonce takové, že "práskají sami sebe" a zoufale popisují systém, na čem jsou založeny, jak jsou propojeny a odhalují systém vlastní propagandy víc, než by si přály.

A veřejnost se nestačí divit!

 

 (Samozřejmě je dobře, slušní lidé mají konečně důkazy jak vše funguje od nich samých a i dokonce od těch "nejctnostnějších ze ctnostných, například od    Žurnalistika ve veřejném zájmu. 

 

A i když bychom mohli jásat, ve skutečnosti jejich odhalení a nechtěné přiznání je tragédie. Káží vodu a nepijí, ale přímo chlastají dotační víno. Granty na lež.

A následně osočí, jako zde:

Aeronet napsal:

Skandál: Česká televize odvysílala falešné obrazové zpravodajství ze Sýrie, divákům na obrazovkách ukazovala místo Damašku noční útok ukrajinské armády na město Luhansk z roku 2015, aby byla zakryta skutečnost selhání amerického úderu na Sýrii! Stížnost za lživé obrazové materiály už míří k Radě ČT a také na RRTV! Rozpusťte už ten spolek manipulátorů z Kavčích hor!

Západní média zachvátila panika, takže se snaží okamžitě šířit do světa dezinformace a lži, a to včetně obrazových materiálů. Všechna média na západě čekala na mohutné údery, které ozáří noční oblohu nad Damaškem a obrazové materiály uchvátí západní veřejnost a potvrdí moc a sílu amerických zbraní. Jenže houby s octem, nic takového se nejen nekonalo, ale paradoxně jediné rakety, které byly vidět, byly ty ruské, které startovaly ze země s cílem sestřelovat americké Tomahawky a britské rakety Shadow Storm. V západních médiích proto vypukla panika, takže se začalo improvizovat. A nejvíce se improvizovalo v “americké” televizi na Kavčích horách v Praze. Česká televize totiž divákům celý den od rána až do noci ukazovala noční záběry explozí z města, které ovšem nemá s Damaškem nic společného. Jedná se totiž o noční raketové ostřelování města Luhansk raketovými systémy Grad ukrajinské armády ze dne 12. února 2015. Na tento obrazový hoax z YouTube skočila dokonce i ruská televize, viz. video zde

 

 

A potrefená husa se ozvala a zakejhala, HlídacíPes.org vzteky zařval a odhalil se: zde, pozorně čtěte!

 

Česká televize vysílala falešné záběry ze Sýrie, raduje se Aeronet. Ruská propaganda se vrátila v kruhu

(I když přiznají, že Česká televize vysílá Fake News systémem propagandy, na Aeronetu nenechají nit suchou, aby zoufale odvrátili pozornost.)

"Česká televize prý skutečně ve svém zpravodajství k posledním událostem v Sýrii použila záběry, o kterých mylně uvedla, že ukazují bombardování Damašku. V tomto smyslu jde o editorské selhání. Záběry pocházejí z jiné doby i jiného  místa (z roku 2015 z ukrajinského Luhansku) a vyrojily se záhy po americkém útoku na Damašek," zoufale vysvětluje HlídacíPes.org.

 

Test na odhalení propagandy se skvěle podařil, ale HlídacíPes.org vyje, skučí a sténá

Výsledkem je prý fake news v kruhu: proruský server viní seriózní média z toho, že šíří falešné zprávy opřené o informace novináře z oficiálního ruského média. Russia Today je prý sama výkladní skříní ruské propagandy. Její vedení má velmi blízko ke Kremlu a Vladimíru Putinovi. Obsah vysílání prý těmto faktům také odpovídá. V tomto případě se zdá, že redaktor ruské, státem placené televize sám naletěl na propagandu. Zda šlo o náhodu, ruskou propagandu či jinou zahraniční propagandu nelze zpětně určit. V každém případě se tyto záběry z Luhansku šířily po sítích, především pak po Twitteru, i přičiněním novináře Gazdieva velmi masivně. Dostaly se i do řady velkých médií. Nejen do České televize, objevily se například i v americké NBC News.

A pak to prý drze stáhl, omluvil se a velká média ze západu a u nás si v tom vymáchala huby, až to zločinný Aeronet odhalil...

 

 Vysvětlení

 Nalétnou li malá média pohrdlivě nazývána "alternativní", neb pracují pouze pro svou čest a pár korun z reklam, jsou to proruští zločinci a vlastizrádní kolaboranti za ruské ruble. Pokud se však zesměšní mainstreamová masmédia, mohou za to opět ti "proruští zločinci kolaborující za špinavé, ruské ruble". Jenomže kdybyste si dali větší práci, zjistite, že tato smyčka propagandy má svá pravidla: většinou HOAX a Fake News ale skvěle propracovaný vytvoří Bloomberg či CIA, od nich to přežvýká ČTK  v další smyčku a kolo propagandy už jenom papouškují mluvící či píšící hlavy propagandistických médií v čele s Českou televizí bez vlastní myšlenky.

Prostě jako ovce zabečí sborově jednotnou vůli: kdo nejde s námi, jde proti nám.

 

Děkujeme partičce HlídacíPes.org, že sama občanům vysvětlila, jak jejich propaganda vzniká, funguje a masíruje lidi.

 

A děkujeme Aeronetu za skvělou editorskou práci a přinucení propagandy přiznat pravdu!

 

 

Přidat komentář

Lidé v této konverzaci

  • Návštěvník - Vlad 81

    No největší vtip je v tom, že te ruský novinář Glazev, (nebo tak nějak), který to omylem hodil na Twitter, to po zjištění, že jde o omyl okamžitě stáhl a omluvil se. Ale ČT to vysílala takřka celý den. Já vedu dva alternativní weby, ale nikdy nepublikuji něco, co nemám z ověřeného zdroje. A to dělám za své, od nikoho nemám ani korunu, takže u PRO méia s rozpočtem několik miliard ročně a štábem lidí, je takový "omyl" prostě blamáž.