DEMENTI DEZINFORMACÍ test celé po kliknutí dole

  •  

    Putin má rakovinu, zbývají mu tři roky života Číst dál
  • 1
  • 2

PODPOŘTE NÁS

Putin má rakovinu, zbývají mu tři roky života

Ruský prezident Vladimir Putin je těžce nemocný. Podle amerických médií má prý rakovinu slinivky. S informací přišel v úterý americký list New York Post.

 

Už několik měsíců se spekuluje o zdravotním stavu ruského prezidenta. Nejdříve to byl nádor míchy, teď je to velmi nebezpečná rakovina slinivky. Údajně mu zbývá jen pár let života.

Putina prý ošetřuje lékař z bývalé NDR, se kterým se zná z minulých let, když pracoval jako špion pro KGB v Drážďanech. Americký list NYP píše, že ruský prezident podstupuje různé procedury, včetně steroidových injekcí, tím si novináři vysvětlují, jeho v poslední době, oteklou tvář.

 

Potíž je v tom, že to bylo publikováno 28. 10. 2014

 

Umírá?

 

Jak to bylo pohádko?

Kdo lže, ten krade,

kdo krade, patří do kriminálu,

kdo patří do kriminálu...

 

Manipulátoři.cz a Hate Free Culture tvrdí, že s dezinformacemi začalo Rusko. A že se prý poslední dobou vyrojilo obrovské množství dezinformačních proruských webů. Není to náhodou tak, že si lidé se selským rozumem řekli DOST, začali si z toho dělat legraci, nebo někteří dostali vztek a začali hledat fakta, která nepublikovala mainstreamová média?

 

 

Takže zopakujme si to se 168.hodin ještě jednou. Kdo s těmito dezinformacemi začal?

Nepřišlo to náhodou z USA pod nečinností CIA, FBI a NBA?

V roce 2014 svět zaplavily senzační zprávy, sice se slůvkem, že to není ještě jisté, ale znali jsme diagnózy a lékaře.

Kde jsou nyní?

A kdo byl za to potrestán, drahá Langšádlová z TOP 09? 

 

„Novináři od Běloruska po Polsko už měsíce píšou, že ruský mocnář trpí rakovinou míchy. Mé zdroje ovšem říkají, že je to rakovina slinivky břišní, jedna z nejsmrtelnějších forem tohoto onemocnění,“ píše Richard Johnson, významný komentátor amerického deníku New York Post. I proto se prý na poslední chvíli snaží šéf Kremlu svou zemi rozšířit o část Ukrajiny, míní Johnson.

 

A dokonce se ví, kdo ho udržuje při životě - znají i věk!

O Putina podle jeho informací pečuje čtyřiaosmdesátiletý lékař z bývalé Německé demokratické republiky, který byl s Putinem v těsném kontaktu, když jako major sovětské tajné služby KGB sloužil v Drážďanech. Zdravotník se prý o prezidenta staral přímo v Moskvě, před časem však odcestoval a stěžoval si na chování Putinovy ochranky. Jméno německého lékaře však novinář neuvedl.

Ruský prezident údajně podstoupil řadu lékařských zákroků a některé z nich by mohly stát za oteklostí obličeje, s níž se Putin v poslední době potýká.

Johnsonův sloupek, který v pátek vydal newyorský bulvární deník, zaujal i seriózní světová média. Ekonomický server International Business Times upozornil na možnou souvislost mezi Putinovým zdravotním stavem a agresivní politikou Ruska vůči Ukrajině. Putin se podle novinářů patrně snaží, aby pod jeho vládou Rusko co nejvíce expandovalo. A podlomené zdraví by mohlo šéfa Kremlu tlačit k tomu, aby územní i ekonomické zisky urychlil.

„Někteří tvrdí, že Putinovi zbývají tři roky života a rád by po sobě zanechal dědictví v podobě rozšíření ruského území, tak jako Petr Veliký nebo Stalin,“ shrnul podobné domněnky Johnson.

Další novináři připomínají nedávné propuštění ruského oligarchy a Putinova odpůrce Michaila Chodorkovského. Někdejší šéf ropného koncernu Jukos strávil deset let ve vězení za zpronevěru, v prosinci však dostal prezidentskou milost. Jeho propuštění analytici vysvětlovali tím, že si chce šéf Kremlu vylepšit pověst před zimní olympiádou v Soči. Americký magazín Week však teď spekuluje o tom, že si nemocný Putin chtěl vyčistit svědomí.

 

Pravdou je a zde je důkaz, že systematické hoaxy a fake news začala vypouštět Obamova vláda. Že to slepě přebírala naše masmédia a lidé pukali smíchy. A když ty pitomosti už lidé odmítali přijímat, tak se dle zákona akce a reakce zrodily konspirace, které psaly formou legrace opačné žvásty. A najednou se to údajně tajným službám přestalo líbit. Ale chce někdo tvrdit, že toto tajné služby expertních specialistů nevěděly? Jak ale potom chrání naši republiku, když skáčí na špek těmto pitomoučkým nesmyslům? Má pan Zaorálek pravdu, když naše kybernetické experty tak vychvaluje? A poslední: uměl bych pochopit, že si to někdo, kdo píše po práci na malém webu, neověří. Ale pokud toto hlásá BBC, CNN, New York Post a další, tak je to vážně jenom neověření?

 

Tak kdo s tím skutečně začal? Dostane nyní Česká televize s pořadem 168.hodin razítko dezinformace? 

 

P.S. Důkaz, jak to vzali lidé, je například diskuze:

 

 

Komentář (2) Zhlédnutí: 1889

PODPOŘTE NÁS

Bez vaší pomoci se proti šíleným dezinformacím neobejdeme.

Pomůžete?

Bankovní převod pro platby v České republice:

Číslo účtu: 1045427037
Kód banky: 3030

Číslo účtu pro platby ze Slovenské republiky a z ostatních zemí:

BIC kód/SWIFT: AIRACZPP

IBAN: CZ2530300000001045427037

Komentář (4) Zhlédnutí: 1224