S pionýrským heslem "A hrdý buď, žes vytrval" bude hostem soudruh generál Petr Pavel, co bojoval proti americkému imperialismu společně s SSSR, aby pochopil, že dolar je tvrdší měna, zahodil Rudou knížku, opustil Varšavskou smlouvu a KSČ a začal bojovat za NATO proti... Imperialistickému Rusku. A další kámoš Václava Moravce kdo jiný než politický geograf Romancov.

 

Oponenty budou...? Sedněte si na zadek, ať neupadnete!

Fakt, ale fakt to však nebude propaganda.

Nevěřte zlým jazykům,

Česká televize by si to nedovolila!

 

Evropské hodnoty

 

Jako další hosté do vyváženého, pluralitního pořadu České televize jsou:

Kroužek přátel pornoherce Jakuba Jandy z Evropských hodnot Masarykovy univerzity

aurosvazačka

Mgr. et Mgr. Petra Vejvodová, Ph.D.

pluralita především

 

Dalším hostem je eurosvazačka ze strany Zelených

 

Tomu neuvěříte

 

Pozvaní hosté splňují nejvyšší kritéria veřejnoprávní televize kodexu RRTV zaručeně vyváženého, pluralitního pořadu, kdy oponentem Rusobijce a překabátěného komunisty v boji za kapitalismus jsou ambiciozní dvě eurosvazačky. A sestřelovač dezinformačních raket.

A hrdý buď, žes vytrval.

 

A opět se nám vrací památný vtip Šimka a Grossmanna z doby temně minulé, bolševické, na výběr kandidátů do "svobodných voleb" vlády jedné strany:

"Jaký je rozdíl mezi slepicí?"

"?????????"

"Žádný, má obě nohy stejné, zvlášť tu levou..."

 

 

 
 
Přidat komentář

Lidé v této konverzaci

Nahraj předchozí komentáře
  • Návštěvník - Jan

    V odpovědi na: Návštěvník - Izmir Ibn Abdulah

    Pjakinovy analyzy jste nepochopil, Soukup je nejlepsi moderator co mame. Neni podelany US ritolezec jako Moravec a jini klauni, co smeji na Rusko v CT jen plivat. Diky, ze Barrandov existuje, dozvime se pravdu o tunelarich a kauzach, ktere jsou dodnes nevysetrene a chranene politiky a urady.

  • Návštěvník - LK

    V odpovědi na: Návštěvník - Izmir Ibn Abdulah

    Clovece, co tady pisete za bludy? Jste z Turecka a obohacujete nas svymi vykaly?

  • Návštěvník - LK

    V odpovědi na: Návštěvník - Izmir Ibn Abdulah

    Kdyby Soukup lhal, tak ho uz davno sejmuli. Delaji mu jenom potize zalobami, ze kterych si nic nedela. Uvadi jenom tu stoku CT a medii na spravnou miru.

  • Návštěvník - St 19. 12. 2018 Výroční zpráva ČT

    Ve středu 19. 12. 2018 projedná Poslanecká sněmovna Výroční zprávu o hospodaření České televize v roce 2016 /sněmovní tisk 114/.
    Stačí, aby ji poslanci dvakrát zamítli, a a spustí se řetězová reakce, která přinese odchod Rady České televize, vedení České televize a i moderátorů jako Moravec, Železný, Tvarůžková.
    SPD a KSČM už avizovaly, že Zprávu ČT neschválí! Co ostatní poslanci?
    Prezident Miloš Zeman: "Tedy s tím především musíme něco dělat. Ne jenom to kritizovat. A jedna z cest, jak s tím něco dělat, spočívá ve dvojím zamítnutí zprávy o hospodaření České televize. To už se ostatně jednou stalo. V takovém případě dochází k personálním změnám v České televizi. A já bych si samozřejmě tyto změny velice přál, i když je jako prezident nemohu vůbec ovlivnit. To mohou ovlivnit
    pouze poslanci, pokud dvakrát tu zprávu o hospodaření zamítnou. Tak uvidíme, jestli to udělají."
    Zprávy, návrhy a další body
    158. Výroční zpráva o hospodaření České televize v roce 2016 /sněmovní tisk 114/
    http://www.psp.cz/sqw/ischuze.sqw?o=8&s=24#bd114">http://www.psp.cz/sqw/ischuze.sqw?o=8&s=24#bd114
    Schválený pořad a stav projednávání 24. schůze
    http://www.psp.cz/sqw/ischuze.sqw?o=8&s=24
    Sněmovní tisk 114/0
    Výroční zpráva o hospodaření České televize v roce 2016
    http://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?O=8&CT=114&CT1=0

  • Návštěvník - Jan

    V odpovědi na: Návštěvník - St 19. 12. 2018 Výroční zpráva ČT

    To je prilezitost, neschvalit fekalni srackomety CT, zamorujici media. Vymenit management i spravni radu. Ta prilezitost se nesmi propast! Ti budou rvat ti lhari a nenavistna zkorumpovana hovada, kteri si rikaji novinari a komentatori. Romancov ma zadani, aby zostouzel Rusko a Putina. To je priklad zradce sve zeme, stejny smejd jako N. Chruscovova v USA, Rodcenko, zlodej a oligarcha Chodorkovski aj.

  • Návštěvník - *

    Lži a manipulace. No, neber to, když je to za 6,96 miliardy korun ročně.

  • Návštěvník - *

    Fokus Václava Moravce v úterý 11. 12. 2018
    "Složitý svět přeplněný informacemi. Jak se v nich vyznat? Jak odlišit fakta od výmyslů a lží? A komu prospívá informační chaos?
    Sledujte Fokus Václava Moravce, tentokrát na téma Doba dezinformační. Pozvání přijali mimo jiné astronom Jiří Grygar, politický geograf Michal Romancov, politoložky Anna Durnová a Petra Vejvodová nebo analytik František Vrábel"
    Upoutávka:
    https://www.ceskatelevize.cz/porady/11054978064-fokus-vaclava-moravce/218411030530009/

  • Návštěvník - Udělejme to jako Polsko a Maďarsko

    Kdo ovládá média, ten vládne zemi. Díky alespoň za soukromou televizi pana Soukupa, který statečně pustil do boje s lumpy a zločinem. Dřív byl kritický i vůči Babišovi, nyní si už na něj netroufá. V Česku všechna tištěná média skoupili zloději a podvodníci, zvaní eufemisticky oligarchové, Babiš, Bakala, Křetínský a "Penta Gorila" Haščák a Dospiva. Ředitelem České televize je Petr Dvořák - dlouholetý zaměstnanec oligarchy Kellnera (Česká pojišťovna, PPF, lichva HomeCredit, O2, Škoda Transportation Plzeň). Petr Dvořák byl znám jako tvrdý vyjednávač a pravá ruka majitele PPF Petra Kellnera. Jeho vstup na post ředitele ČT zařizoval v roce 2011 Jiří Šmejc z PPF a lobista PPF Jaroslav Berka. Výměna Janečka za Dvořáka byl dlouhodobý plán.

    Podobně jako v Česku vypadají média na Ukrajině. "Velké televizní kanály jsou v rukou oligarchů, kteří skrze ně prosazují vlastní zájmy. Veřejnoprávní televize je slabá a ruská propaganda si cestu na obrazovky našla i poté, co vláda zakázala vysílání ruských státních kanálů. Prostě vznikly nové stanice, jejichž vlastnická struktura je mnohdy nejasná, zato hlavní narativ víc než zřetelný: Ukrajina je zkrachovalý stát. Hluboký problém představují i útoky na občanskou společnost: počátkem listopadu zemřela v kyjevské nemocnici Kateryna Handziuk, třiatřicetiletá protikorupční aktivistka a poradkyně starosty jihoukrajinského města Cherson. V létě ji v rodném městě útočník polil litrem kyseliny sírové, Kateryna utrpěla těžké popáleniny na třetině těla."
    https://reportermagazin.cz/a/pJVg3/ukrajina-pet-let-pote-bida-valka-ale-i-nadeje

    Ale podívejte, světýlko naděje tu je, v Polsku a Maďarsku je mediální situace jiná a v souvislosti s tím i politická scéna. Řešením je jako v Polsku zestátnit Českou televizi a Český rozhlas a propouštět a propouštět. Všichni ti Moravcové, Wollnerové, Rosí, Železní, Fridrichové, Zárubové, Witowské, Tvarůžkové, Kručinské, Kroužkové, Scharffové ven.

    Polská nově zvolená pravicová koalice v prosinci 2015 bleskově odhlasovala novelu mediálního zákona (parlamentní volby byly 25. října 2015). Novela vedla k fatální změně ve fungování Polské televize, Polského rozhlasu a Polské tiskové agentury PAP. Staly se z nich státní podniky, namísto koncesionářských poplatků jsou nyní financovány přímo ze státního rozpočtu. Vstupem zákona v platnost jeho zveřejněním v úředním věstníku skončily mandáty dosavadního managementu a rad Polské televize a Polského rozhlasu. Pravomoc jmenovat nové členy statutárních orgánů získal ministr financí. Za 1. pololetí 2016 vyhodili z Polské televize 163 novinářů typu „vlastizrádce“ (výpověď daná zaměstnavatelem, zaměstnanec se stal nadbytečným z organizačních důvodů). Nová mediální legislativa počítá nejen s personáliemi, ale zasahuje i do obsahu činnosti. Rozhlas a televize budou muset svým vysíláním například „kultivovat národní tradice a vlastenecké hodnoty“ a „respektovat křesťanské hodnoty“.
    https://publicmediaalliance.org/poland-government-interferes-media/
    http://tablet.epravo.cz/1-2016/16_aktualne-polsko-sokuje-evropu-nova-vlada-cisti-soudnictvi-i-media

  • Návštěvník - Udělejme to jako Polsko a Maďarsko

    V odpovědi na: Návštěvník - Udělejme to jako Polsko a Maďarsko

    V Maďarsku premiér Orbán v roce 2011, hned jak jeho strana Fidesz v dubnu 2011 vyhrála volby, vytvořil státní médiální skupinu MTV, která se skládá z Magyar Rádió (Maďarský rozhlas), Magyar Televízió (Maďarská televize), Duna Televízió (televize Duna) a MTI (Maďarská tisková agentura). Vyhazov dostalo přes 600 novinářů.

    Karel Hvížďala, 5.1.2012 - MAĎARSKO: Předobraz reálného nebezpečí i pro Česko
    "V Maďarsku se poměry v tamější veřejnoprávní televizi zase přiostřily. Přituhovat tam začalo již v srpnu, kdy z úsporných důvodů se začalo propouštět a tato akce se velmi rychle proměnila v politickou čistku: z 3 200 zaměstnanců mělo odejít 550 nepohodlných novinářů. Nakonec výpovědi proběhly ve dvou vlnách a muselo odejít přes 600 novinářů. Médií se brutálně zmocnil Viktor Orbán a jeho strana Fidesz, která má v parlamentu většinu."
    http://neviditelnypes.lidovky.cz/madarsko-predobraz-realneho-nebezpeci-i-pro-cesko-fvj-/p_zahranici.aspx?c=A120103_110215_p_zahranici_wag

  • Návštěvník - Jan

    V odpovědi na: Návštěvník - Udělejme to jako Polsko a Maďarsko

    Tentokrate jestli parlament neschvali, nebudou moci organizovat v CT Majdan jak jsou zvykli. Budou jenom rvat, ze je konec svobodnych medii. Zapominaji dodat, ze jsou to media indoktrinovana US mainstreamem a rizena z US ambasady. Je to analogie vlivu CCCP a KSC na media za doby komousske diktatury. Jestli se ho budeme moci ale zbavit je otazka. Muselo by se to udelat radikalne jako to udelal Orban.