kdy pořad sám o sobě je zavádějící, z mého pohledu dezinformační.

Za prvé výběr hostů, kdy všichni byli z jedné skupiny propagandy, nikoliv nestranné, či dokonce vyvážené, pluralitní. Česká televize nemusí zvát celé spektrum společnosti dle vyvážené plurality v hlavním vysílacím čase a může jednostranně útočit bez možnosti obhajoby?

 

Za druhé představování hostů, kdy u generála Petra Pavla nebylo zveřejněno, že to byl voják komunista a přísahal na boj proti imperialismu společně s naší generací. Lhal tehdy, nebo dnes? Vážně to není důležité, když se jedná o hledání dezinformací?

„Nestranný“ dle plurality analytik Vrábel, který se netají tím, že sestřeluje „dezinformační ruské rakety“ dle jeho uvážení a nepotřebuje k tomu důkazy!

Host Grygar je naprosto loajální ke všemu z Bruselu a svoboda ho nezajímá. (Je součást Drahoše) Opět ze stejného spektra.

U Anny Pospěch Durnové nebylo uvedeno, že to byla kandidátka Zelených a bojovnice za Evropskou unii s heslem: každý jiný názor rozvrací. (Deník Referendum)

Inklinaci politického geografa Romancova lze nazvat všelijak, ale nikdy jako součást plurality a demokracie na České televizi! Heslo: antiruská propaganda musí být vždy.

 

Vážně je tento výběr vyvážený a pluralitní dle definice veřejnoprávní televize?

 

Za třetí: celým pořadem se vedou útoky, kdy všichni tvrdí, že bez ověření není možné dělat seriózní mediální informace, ale v celém pořadu jsou napadáni a napadány lidé, weby o spojení s Ruskem, aniž by byl uveden jediný důkaz. Dokonce zpráva BIS toto spojení s Ruskem rozporuje, popírá, ale Václavu Moravcovi a jeho hostům v tom nic nezabrání, aby tuto dezinformaci uváděl sám, či nechal jinými hosty pořadu České republiky osočovat a dezinformovat.

A nyní přesné citace a urážky občanů České republiky:

Technologie lži, uvedl Václav Moravec. Skoro nikde však se neuvádějí zdroje a především důkazy!

 

Jsem majitelem webu 18 let, nikdy jsem nebyl řízen žádnými ruskými službami, agenty či rubly. I BIS to potvrzuje. (Mohu místopřísežně odpřisáhnout) A host Vrábel vypustí dezinformaci či manipulaci bez důkazu, že ti (nějací, co protestují proti nepořádku), jsou doslovně:

 

1) ve 20:39 – jako jedni z mála vidíme i ten obsah dezinformační sféry, tak vidíme že bohužel, že veřejný obsah je zrcadlový obraz toho, co se píše ve velkém agregátu těch on-line médií, jinými slovy, pokud nebude ten pozitivní hlas slyšet, pokud nebude slyšet hlas elfů a nás ostatních, kteří se snažíme přispívat do té demokratické debaty pravdivými informacemi a čistými úmysly, tak ti lidé, kteří jsou řízeni a velmi často ze zahraničí velmi přesně… (Kde je důkaz řízení ze zahraničí? Kdo to je? Kdo rozsoudí, kdo píše pravdu?)

Rozzuřený a nenávistný. Jakým právem ho pasovali do nestrannosti?

2) K témuž „Proti trollům povstali elfové“ – Česká televize zde propaguje jakousi ilegální organizaci „elfové“, jejíž náplní je bez pravidel cenzurovat ostatní, co si mají myslet. Jakým právem a z jaké zákonné úpravy nás tato ilegální organizace lustruje zda máme správné myšlení a tu jejich správnou pravdu, které tam dává skrytě a tajně Moravec ve veřejnoprávní televizi prostor? Co je komu do toho, zda věřím křesťanství, zda věřím, že Země je placatá a budu si o tom mailovat s jinými? Na Ischii byl kněz, co věřil myšlence z láhve a nosil ji celý život na hlavě. Vážně měl být také pronásledován jako židé? Je snad jiná víra a jiné „věření“ natolik zločinné, že Moravec jakýmisi „ilegálními „elfy“ oficiálně temně vyhrožuje? A stejně tak jakýsi prapodivný Vrabel, hrající si na centrální mozek lidstva jediné pravdy. (Naši rodiče toto zažili za strašné druhé světové války, kdy byla vnucována jediná pravda z Německa a kam to došlo. Dnes veřejnoprávní televize propaguje také jedinou pravdu!)

 

Ischia - kněz, pozor, nebyl alkoholik

3) Dezinformací je údajně kolem 10% a narůstají. Které to jsou? Když se lidé zlobí, že Česká televize třeba lže? (Zavádějící, manipulativní, bez důkazu)

4) Propagace jakýchsi anonymních elfů: jakou kvalifikaci mají na vyhrožování, cenzuru a vynucování jediné pravdy na veřejnoprávní televizi za naše peníze? (opět Vrabel ve 20:39)

5) 20:42 hod – Vrabel – mimořádně závažná dehonestace bez důkazu: Dovolte mi pohled na věc, jak to celé funguje, ta mašinérie, já si myslím, že je nutné pojmenovat, kdo za tou mašinérií stojí, to co nás skutečně ohrožuje, je nepřátelská propaganda a dezinformace jsou její součástí, která je řízená z Moskvy, z Kremlu, a je to oficiální bezpečnostní strategií Ruska a kde zaujímá dezinformační válka důležitou roli. Existuje v našem prostředí 20-30 webů, ze kterých proudí 60% nepřátelské propagandy vůči státu. A jsou lehce dohledatelné ty jejich vazby na Rusko. Ty publikují dezinformace, které používá ta ruská propaganda jako střelivo. A to střelivo je přebíráno přes sociální sítě, které fungují jako multiplikátory a roznašeče toho obsahu, tady máme desítky zpravodajských důstojníků, kteří jsou s nimi spojeni a distribuují ten obsah, a řídí tu aktivitu a potom jsou tady stovky lidí, většinou už jsou to naši lidé, naši občané, kteří to dělají z různých důvodů aby se zviditelnili, kteří jsou nespokojeni, jak se tady v Česku žije a ti potom ty dezinformace, které byly vytvořeny v Rusku, pouští mezi lidi.

 (Toto je kolosální urážka, lež a vypouštění dezinformací ve veřejnoprávní televizi: kde je jediný důkaz napojení na Rusko, Kreml a Putina? Jak jsou weby řízeny Kremlem? Kolik dostávají weby peněz od Putina a Kremlu a na jaká konta?)

Žádám tento bod přednostně přešetřit a současně požádat znovu BIS, aby k tomu vydala stanovisko, protože konspiraci s údajnými weby napojenými na Rusko BIS razantně vyvrátila a i v poslední zprávě je napsáno, že na nic takového nenarazila! Současně žádám, aby byl doložen styk s ruskými důstojníky, doloženo, jak jsme řízeni a kolik nám zaplatili. (To vážně není trestné, když veřejnoprávní televize má dbát vyváženosti a nestrannosti přímo zákonem?)

6) 21:37 Moravec a reklama na Romana Vyšanského youtubera Velký kápo: Jak odhalit dezinformaci – jít prostě k originálnímu zdroji. A když vím, že ten zdroj je dezinformační stránka, na kterou upozorňují české bezpečnostní služby, tak vím, že je tam něco špatně. Úplně nejjednodušší věc je, že se podívám na seznamy bezpečnostních složek kde jsou vypsaný dezinformační weby a když to tam teda není, tak si stačí ten článek přečíst. A když je třeba útočnej ten nadpis, nebo je ta čeština lámaná, nebo naopak je dobrá v tom, že mě dokáže navíst k nějakému názoru, který mě úplně odporuje.

Takže Velký kápo říká, že by si nic takového nedovolil, aby následně ve veřejnoprávní televizi říkal premiérovi Andrej a že jsou z toho lidé zblblí… Samozřejmě Moravec pokyvuje hlavou.

 

NEEXISTUJÍ WEBY NA SEZNAMU BEZPEČNOSTNÍCH SLOŽEK, ALE NA „KONSPIRÁTORI.SK“!

Server ParlamentníListy.cz se obrátil na resort vnitra. Ten se pravidelně objevuje v souvislosti s takzvanými dezinformačními weby jako „nástroj“, který má údajně vytvářet jejich seznamy a analyzovat jejich činnost. ParlamentnímListům.cz sdělila Hana Malá: „Ministerstvo vnitra neposuzuje konkrétní weby, ale konkrétní informace. Žádné seznamy tedy resort vnitra nevytváří,“ řekla.

Za prvé i ředitel BIS Koudelka před časem vyvrátil, že seznam webů napojených na Rusko a uvedených na stránce Konspirátori.sk a na stránce Evropské hodnoty bylo dílem BIS, ani tam nefigurují, takže vědomá lež. A dokonce Parlamentní listy soud o tomto nařčení vyhrály. Jednoznačná dezinformace, dokonce nařčení.

Pak je zde zpráva BIS, ze které nevyplývá, že jsou weby napojeny na Rusko a Kreml. A pokud některé ano, co brání BIS jejímu zveřejnění?

 Každopádně toto je výňatek ze zprávy BIS.

Drtivá většina dezinformačních webů v českém jazyce je dílem českých (ideologicky motivovaných a přesvědčených o škodlivosti NATO, EU, USA, liberální demokracie či prvoplánově proruských) občanů, které nepodporují ruské entity. Tito aktivisté jen v rámci svých občanských práv a svobod šíří to, čemu věří, že je pravdivé.

 

A pokud Česká televize a Václav Moravec odhalila informaci jinou, nechť důkazy zveřejní.

 

Pluralitní diskuze: to vážně jsou hosté s odlišnými názory nebo komando na urážky?

Děsivé, že veřejnoprávní pořad, kde se to polopravdami či nepodloženými informacemi ve výhrůžném duchu jenom hemží, je vytvořen za naše, koncesionářské poplatky. To je vážně výkladní skříní demokracie, svobody a plurality? Smí nás Newsroom 24, Václav Moravec a další pořady vláčet bahnem jako kriminálníky bez důkazu? Ale opačně to projde? Navíc my píšeme bez miliardového zázemí profesionálních expertů a vše si musíme ověřovat sami! (A můžeme tudíž něco přehlédnout)

A závěrečná diskuze, kdy se měli hosté ptát a reagovat na přednášející: Moravec znal kdo se na co bude ptát a dokonce jak se ten který neznámý jmenuje! To je svobodná, pluralitní diskuze? My to také tak měli předurčeno za bolševika. A dnes jsme opět tam?

A závěrem: domnívám se, že většina webů je vedena zoufalstvím, kam se naše republika propadá namísto toho, aby jí chtěly škodit. Nevím o nikom, kdo by zbožňoval Rusko a byl na něj finančně napojen. A obviňování imaginárních zločinců s poukazováním na jakýsi konspirační seznam, který je skutečně dělán dezinformační touhou, a vyvrácený BIS určitě svobodě a pluralitě neprospěje. Máme právo na veškeré informace, ne ze západu kladné a z východu záporné. Mnoho nás to totiž zažilo a snažíme se shánět informace poctivě, jak jen to jde. Václav Moravec a Česká televize by se těm slušným měla minimálně omluvit!

 

Právě to všeobjímající neurčité obvinění z napojení na ruské důstojníky a Kreml a hozené do éteru je skutečný dezinformační zločin a mediální kampaň. RRTV musí požádat o důkazy. Na to máme právo! A pokud nedodá Moravec důkazy, žádám trest!

A upřímně, jsem velice, velice rozezlen. Jestliže televize s miliardovými rozpočty má tolik lží a dezinformací v jednom pořadu a útočí na nás, že občas bez dotací a skoro zadarmo si dovolíme přehlédnou něco, nebo vložíme expresivnější slovo, či máme dokonce jiný názor, tak je Česká televize příliš daleko za hranou zákona o české veřejnoprávnosti!

 

A závěrečná technická: Vrabel a další si stěžují, že se nemůže jejich hlas dostat do medií. Dělají si legraci? Oněch údajně cca 30 webů mimo Parlamentní listy má rozpočet v desetitisících korunách a jenom Česká televize má rozpočet kolem 6 miliard. Vážně těch 30 malilinkatých webů, které si dokonce často hradí výdaje z hlavní práce, tak těžce zabírá mediální prostor? Že brání České televizi a Českému rozhlasu ve vyjadřování, jak zoufá (v bodu 1) Vrabel? Není to vědomá lež? Není to náhodou tak, že 70% lidí už má prostě těch lží dost a odmítají je poslouchat? Ale to je na vašem uvážení.

 

S úctou koncesionářský poplatník

Petr Pokorný

 

Přidat komentář

Lidé v této konverzaci