1.května 2004 nastala největší kapitulace v dějinách České republiky a údajně dobrovolně jsme předali svojí správu pod cizí mocnost, ke které nás dobrovolně nedonutil ani Adolf Hitler, ani Stalin s Brežněvem. Necelých 15 let svobody bylo ukončeno zbabělým lokajstvím tehdejších vůdců v čele s Václavem Havlem.

 

 

Smrt nastala okamžitě!

Nikdy nezapomeneme!

Kolikrát ještě zažijeme dobu temna a cizácké poroby?

Nastal čas připravit cestovní mapu, jak z oprátky vyděračů vyklouznout a opět získat svobodu.

Nejsme Evropská unie, nejsme Sovětský svaz

Jsme Česká republika

společenství Čechů, Moravanů a Slezanů

Jak nás lákali do EU

A bruselské slunce nikdy nezhasne!

A bruselské slunce nikdy nezhasne!

Bylo to především "Evropské referendum" s herci Janou Bouškovou a Václavem Vydrou, či "U nás v Evropě", které pojednávalo o životě v jednotlivých kandidátských zemích. "Jsou to pořady, které jsme platili z vlastního rozpočtu. Například Evropské referendum stálo televizi 2,2 miliónu korun," podotkl tiskový mluvčí České televize Richard Klatovský.

Rozdělení peněz daňových poplatníků pouze příznivcům vstupu

Na kampaň bylo přiděleno bez schválení parlamentem 200 miliónů korun z rozpočtové kapitoly Ministrestva zahraničí ČR. Tyto peníze měly být podle všech demokratických zvyklostí rozděleny rovným dílem mezi zástupce i odpůrce vstupu. Nejen že se tak nestalo, vláda sáhla dokonce k „nulové variantě“.

 

Rovný díl demokracie pro a proti znamenal, že na "pro" byly dotace 100%, opozice nedostala nic, dokonce nesměla ani do médií.

 

Organizacím, které odmítaly vstup, nedala žádné prostředky. Jednalo se o flagrantní porušení všech demokratických principů. Ministerstvo zahraničí ČR, které mělo tuto agendu na starosti, nejprve vyčlenilo pro organizace z určených 200 milionů pouze 7 milionů. Zbylých 193 milionů rozdělila komise MZV bez výběrového řízení jednotlivým reklamním agenturám, které z našich daní i z daní odpůrců EU zadávaly televizní šoty a vytvářely billboardy z propagandistickým obsahem ANO pro vstup. Pro odpůrce vstupu se tak „smrskly“ státní peníze na pouhých 7 milionů.

 

A jak to bylo s oněmi 7 miliony?

Po poctivém podání projektů, které počítaly s alternativou vládní kampaně a pohybovaly se v řádu milionů, bylo všem organizacím odmítajícím vstup do EU sděleno, že bohužel nebyly jejich projekty schváleny a nedostaly nic. Těchto sedm milionů, komise MZV přidělila nakonec také organizacím podporujícím vstup.

NEUVĚŘITELNÁ FRAŠKA!

Tímto byla pro stát otázka rozdělení peněz vyřízena. Občané neměli možnost se proti tomuto výroku odvolat a kampaň spěla ke svému vyrcholení.

3) Veřejnoprávní prostředky šířily pouze propagandu pro vstup do EU

 

Evropské referendum — Česká televize odvysílala 102 pokračování cyklu, ve kterém se diváci dovídali odpovědi na nejčastěji kladené otázky kolem našeho vstupu do EU.
Evropské referendum — Česká televize odvysílala 102 pokračování cyklu, ve kterém se diváci dovídali odpovědi na nejčastěji kladené otázky kolem našeho vstupu do EU.

V roce 1989 se občané rozhodli, že jednotka dočasnosti je 21 let. Takže na cestu ke svobodě už nám zbývají pouze čtyři roky. Nastal čas.