Informaci o angažování influencerů a ambasadorů prezentoval na páteční konferenci o důvěryhodnosti brandů nazvané Důvěrismus sám ředitel korporátních vztahů a komunikace České televize Vít Kolář. Kolář během své prezentace zmínil, že počet lidí souhlasících s výrokem, že ČT je důvěryhodná, klesl mezi lety 2014 a 2019 o více než pětinu, a to je již hodnota, kterou je nutné se prý zabývat.

 

A BIS hlásá, že všichni, kdo nesouhlasí s Českou televizí,  jsou agenti cizí mocnosti východní a je čas 75% národa vsadit do vězení. Nebo alespoň zablokovat jejich pohled na svět a Brusel. Napadlo vás, kdo bude platit BIS a vojenské výdaje, až zůstane pouze daňový poplatník z ROMEA.cz, lidé z Chánova a podobných lokalit, když majorita bude sedět na Pankráci?

 

Jasně, selský rozum to vylučuje, ale měla STB selský rozum?

Důvěryhodnost veřejnoprávní České televize je sice dlouhodobě jedna z nejvyšších v české mediální krajině, ale v posledních letech mírně klesá. Podle údajů, které na páteční konferenci o důvěryhodnosti brandů nazvané Důvěrismus prezentoval ředitel korporátních vztahů a komunikace České televize Vít Kolář, počet lidí souhlasících s výrokem, že ČT je důvěryhodná, klesl mezi lety 2014 a 2019 o více než pětinu. „A to je číslo, kterým už se pochopitelně musíme zabývat. Trend poklesu důvěryhodnosti sice zažívají i světové veřejnoprávní instituce, například BBC, takže částečně jde o světový trend, ale podle nás k tomu přispívají i domácí faktory,“ uvedl během své prezentace na konferenci Kolář.

Záhada, mimo školních pionýrů pod dohledem "Člověk v tísni" nadává na Českou televizi dnes už kde kdo. Za druhé, další detaily o ambasadorech či influencerech, jejich jména či počet nechtěl Kolář na dotazy INFO.CZ rozvádět. Mnohé „jejich tváře jsou však veřejnosti známé,“ říká. Ale my můžeme snadno rozklíčovat: Vrábel, Jakub Janda, parta Newsroom 24, Václav Moravec a doplňte si další...

A jak se důvěryhodnost zvedá? Mnoho lídí nenávidí reklamy a tak mají dvě možnosti. Buď ztlumí zvuk, nebo přepne na Čt24, kde je mluvené slovo. A přestože Českou televizi lidé (kolik se můžete přesvědčit všude) berou jako nejtvrdší dezinformační kanál, peníze platit musí. Chcete televize bez Čt? Nevadí, zaplatíte Čt. Kdyby každý zaplatil korunu, nasypete jí každý den více jak deset milionů korun. A vynásobte si to cenou, kterou platíte, i když plátců je méně. To je vejvar. To se to propagandě mlaská, když jí lid cáluje.

Povinně.

Ze zákona.

Tržně.

Strhnou nám a my musíme držet huby!

 P.S. Pusťte Čt do volné soutěže a uvidíte, kolik máte skutečných diváků.

 

A už dřívější informace

Neuvěřitelná urážka národa z Česká televize v čele s Dvořákem: 61% lidí je NEGRAMOTNÝCH, protože nám a Evropské unii nevěří!

 

Přidat komentář

Lidé v této konverzaci

  • Ja

    Vidime kazdodenne urazky naroda a TV platcu, kteri tyto smejdy a jejich zumpu CT financuji v primem prenosu.Vedle urazek neustale lzi, zamlcovani, prosazovani jejich 'pravdy'. Neni sily, ktera by tuto skandalni situaci mohla napravit. Babis a vlada i parlament cumi jinam a delaji mrtve brouky. Zpravy CT schvalili a tak to pobezi dal.
    Cro Plus nezustava pozadu. S. Mitrofanov v sobotu perlil. Nikdo jiny nez rodily Rus nemuze zasadit svemu narodu podlejsi rany, pomluvit ho lzemi, vymysly a zamlcovanim za penize jeho nepratel. Jedna z jeho polopravd: Pres 50 % mladych Rusove podle ankety v Rusku chteji odejit na zapad, t.j. emigrovat. To by znamenalo, ze nespokojenost vyhani mlade lidi ven ze zeme. Mitrofanov jako spravny dezinformator v Cro ovsem zamlcel, ze jenom 5 % tam zamysli zustat. Ostatni se po ziskani zkusenosti a poznani cizich zemi chteji vratit. Az ovsem poznaji co je dnesni zapad s LGBT, multikulti, vrati se mozna vsichni a jeste o neco drive. Co mne zaujalo je prave ten zamlceny pomer pres 50 % chce na zapad sbirat par let zkusenosti (ne emigrovat, jak tvrdi smejd Mitrofanov) a jenom 5% tam chce zustat. Pro mne je to vyraz vlastenectvi a sounalezitosti s jejich zemi. Dal nema cenu tyhle smejdy jako Svarce, Konrada, Rakusanovou a dalsi komentovat, je to ztrata casu. Platime si zpravodajstvi, ktere nam lze a pracuje proti nam v cizim zajmu protektora a kolonizatora USA. Masiruji uz od sametu verejnost US mainstreamem a mohou se podelat, ze uz jim ty sracky a lzi lidi neberou!

    Krátká URL:
  • Wolfram

    Tunelář z PPF Petr Dvořák, Kellnerova pravá ruka. Řeknětě mně, jak může být ředitelem veřejnoprávní České televize?! Od 1. října 2011?!

    Do ČT dosadily Dvořáka ODS a TOP09, vláda Nečase a Kalouska!!

    24. 11. 2010 Exředitele Novy čekaly zamčené dveře
    "Kam odejde v příštím roce Dvořák, není jasné, prozradit to zatím odmítá. „Pracovat posledních pět let pro CME byla výborná zkušenost, je ale čas, abych se vydal jiným směrem. Mám v plánu rozvíjet několik podnikatelských příležitostí,“ komentoval už na začátku týdne svůj odchod. V zákulisí se šeptá, že by mohl převzít třeba vedení ČT. Spekuluje se totiž také o tom, že z čela veřejnoprávní stanice by měl odejít Jiří Janeček. Dvořáka by ale například čekal několikanásobně nižší plat, než bral jako šéf komerční televize."
    https://www.lidovky.cz/exreditele-novy-cekaly-zamcene-dvere-ds5-/noviny.aspx?c=A101124_000017_ln_noviny_sko&klic=240059&mes=101124_0

    21. 8. 2007 Petr Dvořák: Zisk je král, to platí všude
    Trampolínou do světa velkého byznysu pro něho byla skupina PPF, jejíž šéf Petr Kellner je prý jedním z fanoušků Brumloboys a Dvořákovi hodně pomohl. Do PPF Dvořáka přivedl jeho spolužák Ladislav Bartoníček, dnešní šéf České pojišťovny. "Petr Dvořák je velmi pozitivní člověk," říká Aleš Minx, jeden z klíčových lidí PPF. "Umí strhnout další lidi, je plný energie a na tváři má pořád úsměv. To je v dnešní době velmi cenné." Dvořák se také podílel na převzetí eBanky od jejích zakladatelů ze skupiny Expandia. "Tehdy to byl takový malý Dvořák, nikdo rozhodující," vzpomíná jeden z tehdejších manažerů Expandie Miroslav Singer, dnes viceguvernér ČNB. Dvořák si udělal manažerský kurs MBA na University of Chicago a brzy přišel v PPF rozhodující okamžik. Když Petr Kellner koupil televizi Nova a hledal nástupce za Vladimíra Železného, vybral si právě Petra Dvořáka. Tomu šoubyznys uhranul a Kellnerovi pomohl udělat z televize výnosný podnik a se ziskem okolo deseti miliard ji prodat zpátky těm, kteří si na ni už leta dělali nárok - americké skupině CME.
    https://archiv.ihned.cz/c1-21855190-desatero-petra-dvoraka
    Lidé PPF
    https://www.ppf.eu/cs/lide

  • Vysmátí Brumloboys Dvořák, Kellner, Bartoníček, Singer

    O2 Czech Republic a.s., sídlo: Za Brumlovkou 266/2. Praha 4 - Michle, vlastník: Kellnerova skupina PPF
    Grossův kabinet zprivatizoval polostátní Český Telecom. Největšího operátora v Česku, jednu z největších firem v Česku. V dubnu 2005 oznámila vláda premiéra Stanislava Grosse prodej 51,1 procenta akcií do rukou španělské Telefónicy. Zinkasovala za ně 82,6 miliardy korun. Španělská Telefónica vydržela na českém trhu až do roku 2013. Zájem o operátora Telefónica O2 Czech Republic tehdy projevila společnost PPF kleptoligarchy Petra Kellnera. Akvizice byla pro PPF její historicky největší transakcí. PPF koupila podíl 65,9 procenta ve společnosti Telefónica Czech Republic za 63,6 miliardy korun. Akvizice byla oznámena 5. listopadu 2013 a o dva dny později, 7. listopadu 2013, ČNB oslabila korunu. Na internetu se objevila spekulace, že PPF měla na oslabení koruny zájem. Španělé prý dávali přednost platbě v korunách, neboť ji považovali ve srovnání s eurem za stabilnější, a tak PPF údajně dohodla cenu v korunách a pak nechala členy ČNB odhlasovat oslabení koruny o pět procent, čímž měla na transakci vydělat zhruba 3,5 miliardy. V této souvislosti se na sociálních sítích objevilo obvinění, že PPF se o tento zisk podělila s členy bankovní rady ČNB, kteří pro oslabení hlasovali, a rozdělila mezi ně úplatek 1 miliardu korun. PPF by teoreticky na měnové intervenci ČNB vydělala v případě, že by měla peníze na transakci uložené na účtu v eurech a po oslabení měny by je směnila na koruny. Zda má PPF peníze na koupi akcií Telefóniky na korunových nebo eurových účtech, odmítl mluvčí PPF Radek Stavěl komentovat. „Proti takovým nepodloženým pomluvám se musíme a budeme tvrdě bránit,” uvedl guvernér ČNB Miroslav Singer.
    https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/ppf-odmita-ze-by-ovlivnila-cnb-telefoniku-koupila-v-korunach-210624
    Miroslav Singer, Kellnerův kumpán, člen dozorčí rady České pojišťovny a.s. (14. prosince 1995 - 2. září 1996), tj. v době, kdy Kellner kradl státu Českou pojišťovnu. Od 1. května 2017 je Singer předsedou dozorčí rady České pojišťovny! V roce 1999 Miroslav Singer prodával Kellnerovi Expandia banku (později název eBanka), za Kellnerovu PPF jednal Petr Dvořák. V době, kdy eBanka patřila Kellnerově skupině PPF, 1999 - 2006, namočila se v Panama Papers, eBanka otevírala anonymní účty k praní špinavých peněz v Panamě. Prezident Václav Klaus jmenoval Miroslava Singera v roce 2005 členem bankovní rady ČNB, v roce 2010 jej jmenoval guvernérem ČNB.
    https://www.tyden.cz/rubriky/byznys/babis-rozdal-kvuli-panama-papers-ukoly-o-ucasti-politiku-nevi_378594.html
    Petr Dvořák je jedním z nejschopnějších (zcela jistě nejviditelnějších) manažerů Kellnerovy skupiny PPF. Pracoval pro PPF oficiálně 18 let (1992 – 2010). Mnohé napovídá tomu, že pro ni pracuje dosud... Česká televize zrušila tendr na webové vysílání iVysílání, když vítězná firma SuperNetwork nabídla o 4 miliony Kč nižší cenu než druhá v pořadí O2 Czech Republic a.s. Petr Dvořák prodloužil smlouvu České televize na iVysílání s O2 Czech Republic a.s. až do 31. 1. 2022, cena: 23 940 000 Kč.
    https://smlouvy.gov.cz/smlouva/5716431
    Ředitel ČT Petr Dvořák a spolumajitel PPF Ladislav Bartoníček jsou spolužáci a hrají amatérsky ve skupině Brumloboys. Brumloboys nehrají veřejně, vystupují výhradně na vánočních večírcích a narozeninách Petra Kellnera. „Vánoční večírek finanční skupiny PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera bude mít netradiční hudební program. Jako hvězda večera vystoupí kapela Brumloboys, jejímž členem je ředitel ČT Petr Dvořák, a britský hudebník Sting.”
    https://www.idnes.cz/kultura/hudba/sting-vystoupi-na-vecirku-ppf.A111207_163847_hudba_jaz
    Vysmívají se Čechům, jak jsou hloupí a nechají se okrádat.

  • *

    Budeme si muset na ně najmout pistolníky jako vesničané v Sedmi statečných
    https://www.barrandov.tv/obrazek/201312/52a9ba97d5bcd/crop-55745-sedm-state_625x300.jpg

  • Drzý zm*d Koudelka

    BIS nesmí nikoho zatýkat, ani vyslýchat!!! Pan Hoppner dnes večer napsal, že "kontrarozvědná služba BIS chystá frontální útok na svobodná média" (= média, která nepatří mafiánským zlodějům Bakalovi, Křetínskému, Babišovi, Kellnerovi a Dvořákova Česká televize). "Klackem na tato neposlušná média má být jejich údajné napojení těchto na Rusko – čímž prý škodí zájmům České republiky. Což je trestný čin, za který je mnohaleté vězení." "První ze série výpadů proběhl již v neděli večer (1. 12.), kdy Newsroom České televize odvysílal sérii reportáží o webech, které považuje za dezinformační."
    Newsroom ČT24 Neděle 1. prosince 2019 od minuty 8:15 videa. Moderuje bývalý moderátor pořadu Dobré ráno Luboš Rosí a host je František Vrabel, který obdržel grant na boj proti fake news 250 000 $ od americké a britské vlády.
    https://www.ceskatelevize.cz/porady/11030967025-newsroom-ct24/219411058170037/
    Ředitel BIS Koudelka, konfident CIA napsal na twitteru: "Sloužit vlasti je jako sloužit rodině. Je to stejně nezištné a samozřejmé. Přesto děkuji Vládě ČR za generálskou nominaci. Je to čest a závazek.BIS bude chránit tuto zemi stejně jako dnes povýšení generálové, kterým z celého srdce gratuluji."
    https://twitter.com/biscz?lang=en

  • *

    Já se jim směju, hahaha. Debil Koudelka a soumrak kmotrů. Buď neumějí číst, nebo nemají právnické vzdělání. Aeronet, ac24, nwoo, Protiproud a Parlamentní listy totiž nejsou orgánem státní moci (§ 314 sabotáž), ani se neúčastní násilných akcí proti České republice (§ 310 Rozvracení republiky, § 311 Teroristický útok, § 312 Teror).
    Naopak sabotáž se perfektně vztahuje na vysílání České televize a na ředitele BIS Koudelku, vyznamenaného medailí CIA za spolupráci.
    § 314 tr.zák. - Sabotáž
    Kdo v úmyslu poškodit ústavní zřízení nebo obranyschopnost České republiky (...) zneužije svého zaměstnání, povolání, postavení nebo své funkce (...) aby mařil nebo ztěžoval plnění důležitého úkolu orgánu veřejné moci (...) bude potrestán odnětím svobody na tři léta až deset let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku.
    Česká televize a Český rozhlas jsou orgány veřejné moci jako právnické osoby zřízené ze zákona, v kategorii Ostatní orgány veřejné moci.
    Osazenstvo veřejnoprávní České televize Dvořák, Rosí aj. zřejmě nedá pokoj, dokud neskončí všichni ne ve vězení, ale na kandelábru.

  • Ja

    Po 30 letech medialni masaze divaku v CT si tato instituce stezuje na negramotnost divaku? Vzdyt je to jenom dusledek jejiho jednostranneho, prolhaneho a rusofobniho zpravodajstvi v jejich zpravach made in USA a po cenzure domaciho zpravodajstvi, po srackometech Moravce, Jilkove a moderatoru, redaktoru. Zaprodani idioti z CT se podivuji, ze jejich sracky nemaji ten spravny ideologicky dopad na uvedomelost obcanu a ze dosud nevedly k vymyti jejich vlastniho usudku.