Česká veřejnoprávní televize se propadá do stále většího hnusu. Celý svět nemá roušky a respirátory, protože máme samé politology a politické geografy, nejen Karlova filozofická fakulta chrlí jednoho přiblblého filozofa vedle druhého a na práci se nikdo nehlásí.  Votápkové, Drahošové, Romancovové se válí po pultících a žvaní o hov..., ale zkuste jim říct, ať jdou dělat něco užitečného. Zhroutí se jak Jakub Janda od tyče i s Jourovou dohromady.

 

Takže celý svět nemá roušky a respirátory, ale šílené: Česká republika nemá roušky a respirátory. Opět se vrací dávný kameňák Šimka a Grossmanna: jaký je rozdíl mezí slepicí? ... Žádný, má obě nohy stejné, zvlášť tu levou.

 

Když nezafungovalo Čapí hnízdo, nezafungovalo ani stupidní práskání Pirátů v čele s Wagenknechtem, zahájila České televize další orgie. Ostentativně chválí Hamáčka a nadává na Babiše, že Hamáček zařídil vše, zatímco ten blbý Babiš řeší Agrofert a dotace.

 

Vážně si myslí ten veřejnoprávní plebs, že na tuto taktiku naskočíme?

Přitom je jednoznačně prokazatelné, že Kubek a Šmucler kašlali na svoji práci, že dokonce ani nenutili, jak na nás zubaři a doktoři prskali bacily a žádné nařízení, aby používali roušky a měli zásoby. Žádný příkaz, dokonce ani žádost nevydali. A dnes kritizují Babiše? Hnus.

 

 

Přitom je jednoznačně prokazatelné, že tah na bránu měl jediný prezident Zeman, který vyslal:

„Byli jsme s Nejedlým a Tvrdíkem za blázny, hazardéry a darebáky, ale díky tomu, že nás prezident poslal v únoru do Číny předat darovací smlouvu o humanitární pomoci a prezidentův dopis potvrzující jeho účast na summitu 17+1, jsme teď zůstali ve hře. Tak to prostě je,“ řekl kancléř Vrastislav Mynář k významu únorové cesty do Číny v rozhovoru pro Seznam Zprávy.

A Piráti v čele s Hřibem, Bartošem a Michálkem naopak vše torpédovali a ČSSD se starala prokazatelně v čele s Hamáčkem o cenzuru internetu víc, než o občany!

Takže to svinsvo veřejnoprávní České televize si strčte za klobouk a vylezte zase z těch slipů Hamáčka ven!

 

Přidat komentář

Lidé v této konverzaci

  • *

    No a co je vám jako Čechovi do toho, že se poškorpily chazarské zlodějské bandy Babiše, Hamáčka a Kellnerova dlouholetého zaměstnance Dvořáka (1993-2010 v Kellnerově PPF)? Hrají vám divadélko a střídají se u moci!

  • Maďarská a polská vláda vyčistily televizi raz dva

    V Maďarsku a Polsku nevládne velkozloděj, chazar ze Slovenska Babiš, který lže a krade, kudy chodí.

    Orbán byl osm let v opozici (2002 - 2010), pořádal demonstrace proti vládnoucí koalici Maďarské socialistické strany MSZP (obdoba ČSSD) a Maďarské liberální strany SZDS (obdoba ODS) a tvrdě je kritizoval. Orbánův Fidesz zvítězil v parlamentních volbách 2010 se ziskem 263 poslaneckých mandátů, což bylo 68,13%. V roce 2010 byl schválen nový tiskový zákon. V roce 2011 vznikla státní médiální skupina MTV, vytvořená z Magyar Televízió (Maďarská televize), Magyar Rádió (Maďarský rozhlas), Duna Televízió (televize Duna) a MTI (Maďarská tisková agentura). V srpnu 2011 začala "politická čistka", v první vlně bylo z MTV propuštěno 600 šmejdů novinářů, pak další.
    Polští konzervativci Právo a spravedlnost (PiS) vyhráli parlamentní volby v neděli 25. října 2015, v prosinci 2015 bleskově v parlamentu odhlasovali novelu mediálního zákona. Novela vedla k fatální změně ve fungování Polské televize, Polského rozhlasu a tiskové agentury PAP. Staly se z nich státní podniky, namísto koncesionářských poplatků bude jejich provoz dotován přímo ze státního rozpočtu. Vstupem zákona v platnost skončily stávající mandáty dosavadních členů vedení a dozorčích rad Polské televize a Polského rozhlasu a pravomoc jmenovat nové členy získal ministr financí. Tím, že se změnila organizační forma Polské televize a Polského rozhlasu, mohlo nové vedení propustit kteréhokoli ze zaměstnanců z organizačních důvodů. Za 1. pololetí 2016 tak bylo vyhozeno z Polské televize 163 šmejdů novinářů. Nová mediální legislativa počítá nejen s personáliemi, ale zasahuje i do obsahu činnosti. Rozhlas a televize budou muset svým vysíláním například „kultivovat národní tradice a vlastenecké hodnoty“ a „respektovat křesťanské hodnoty“.

    Karel Hvížďala: Maďarsko - předobraz reálného nebezpečí i pro Česko
    http://neviditelnypes.lidovky.cz/madarsko-predobraz-realneho-nebezpeci-i-pro-cesko-fvj-/p_zahranici.aspx?c=A120103_110215_p_zahranici_wag
    Government control of public state media in Poland hasn’t faltered with at least 163 journalists and media professionals being fired or leaving their positions
    https://www.publicmediaalliance.org/poland-government-interferes-media/
    Polsko šokuje Evropu - nová vláda "čistí" soudnictví i média
    https://tablet.epravo.cz/1-2016/aktualne-polsko-sokuje-evropu-nova-vlada-cisti-soudnictvi-i-media/

    Když se chce, tak to jde, jako v Maďarsku a Polsku. Opravdu se nemusíme dívat v České televizi na prolhané zpravodajství, přiblblé krimiseriály, ani na tlamy Petra Dvořáka a Jakuba Železného, když jeho otec Vladimír Železný alias Todres Eisenkraft, přistěhovalý do Československa z Polska po 2. světové válce, s předsedou Světového židovského kongresu Ronaldem Lauderem, tunelářem Petrem Kellnerem a jPetrem Dvořákem okradli Českou republiku o 10 miliard korun a navrch televizní licenci TV NOVA zdarma.

    19. prosince 2003 PPF definitivně ovládla NOVU
    NOVA je nyní zbavena většiny komplikací kolem vlastnické struktury a PPF ji bude snáz prodávat. “Můžeme začít vážně přemýšlet o nabídkách zahraničních mediálních skupin, pro které začíná mít nyní právní i finanční situace skupiny Nova standardní tvar,” říká šéf NOVY Petr Dvořák.
    https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/ppf-definitivne-ovladla-novu.A031219_172915_ekoakcie_klu
    13. prosince 2004 NOVU znovu koupila Lauderova CME
    Nejsledovanější česká televize NOVA změnila majitele. Americká společnost CME oznámila, že koupila od PPF většinu za 642 milionů dolarů. Společnosti CME už NOVA patřila. Vyhnal ji Vladimír Železný, Česko pak muselo zaplatit 10 miliard. CME dala za většinový podíl 642 milionů dolarů. Lauderova firma získává transakcí 85 % podílu PPF v NOVĚ. Američané tak budou mít v NOVĚ zhruba 56 procent.
    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/novu-znovu-koupila-lauderova-cme.A041213_094845_domaci_mhk

  • wolfram

    Dávno mohli být z ČT vykopnuti. Stačilo přece, aby poslanci neschválili Výroční zprávu ČT za rok 2016, o které se hlasovalo 24. října 2019, symbolicky pár dní před státním svátkem.
    Proti schválení Výroční zprávy ČT hlasovali jen poslanci SPD, kromě Fialy (nepřihlášen), poslanec ANO Ing. Pavel Juříček hlasoval proti a Jaroslav Foldyna (ČSSD) hlasoval proti.
    Pro schválení Výroční zprávy ČT hlasovali ANO, ČSSD, ODS, Piráti, KDU-ČSL, TOP09, STAN.
    Komunisté se zdrželi nebo nepřihlásili.
    Místopředseda PSP Vojtěch Pikal: Zahajuji hlasování. Ptám se, kdo je pro. Kdo je proti? Hlasování číslo 174, přihlášeno je 151 poslanců a poslankyň, pro 117, proti 25. Návrh byl přijat. Prosím o další návrh.
    Hlasování
    https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=71284
    https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/623433/snemovna-schvalila-vyrocni-zpravy-ct-stanjura-k-ferancovi-usneseni-si-strcte-nekam.html