Nejlepší obranou je útok a protože ředitel Dvořák neuvěřitelně bojuje o své miliardy, dokáže podstrčit divákům jakýkoliv mediální žvást. Chcete důkazy záhadných proměn? Zde je máte!

 

Sociální sítě prý nemají skoro žádný vliv na veřejné mínění vyplývá z červnového průzkumu agentur Median a STEM/MARK a tvrdí ředitel Dvořák. Jejich spřátelený (ne)prolhaný web Aktuálně.cz však stále šílí, že sociální sítě - pár malinkých webů jim šíleně konkuruje a drtí veřejné mínění, ač ti, co vyvádějí dividendy v miliardách do zahraničí se snaží seč mohou, aby si přízeň zachovaly (rakouská Česká spořitelna vyvádějící desítky miliard ročně do Rakouska) a inzeruje pouze tam, kde se jí to "zatím" vyplácí. Stejné dělaly podobné firmy za nacistů a nyní se kají, že nepochopily svobodu...

 

Dezinformátoři vydělávají na reklamě stovky tisíc. Velké firmy inzerci u nich stahují

pláčí redaktoři z Aktuálně.cz, kteří se bojí, že je vyhodí, protože nemají vlastní názor a jenom papouškují. Takže ještě chvíli lezou do pozadí s prosíkem...

Všimli jste si, že pražská kavárna a jejich hlásné trouby každý den píší o dezinformátorech, a nepředloží žádný důkaz? Nebo nějaké mlhavé chemtrails?

 

Hra o miliardy Dvořáka, Aktuálně.cz a DeníkuN, Jourové a Vrábela

Skoro asi každý už slyšel o údajných dezinformačních webech, jaký mají strašný vliv a že je jim třeba ukrást miliardy. Moravec pláče nonstop, jsou na to i programy Vrábela a Jourové, dnes pláče i Soukup na Barrandově. Lze snadno dokázat. Prý mají údajné "dezinformační weby a sociální sítě" strašný vliv a proto by měl být zákon, jak donutit inzerenty, aby inzerovali pouze u jedné party jako jsou Aktuálně.cz, DeníkN z líhně propagandistických probruselských řetězových webů.

A ejhle, pak se jedná o zvýšení koncesionářských poplatků a změna! Sociální sítě prý nemají skoro žádný vliv, hlavní jsou veřejnoprávní média především Česká televize a to běsnění Václava Moravce, jak manipulují údajné "dezinformační weby" veřejným míněním popírá Česká televize a Dvořák sám sobě.

 

Zde je důkaz z údajně (ne)zmanipulovaného výzkumu

 A hned je zadán průzkum, zda by navýšení veřejnoprávních poplatků nevadilo, když toto je důkaz, že "údajné dezinformační weby a hlavně sociální sítě" nejsou důležitým zdrojem informací.

 

Takže ve vzduchu visí tři otázky

  1. Proč se dělá cenzura na sociálních sítích, když nic neovlivní?
  2. Proč kradou (ne)prolhané weby těm nedůležitým webům peníze a tlačí do podvodu např. i rakouskou Českou spořitelnu?
  3. Dezinformují Jourová, Aktuálně.cz a Moravec, nebo je zmanipulovaný průzkum agentur Median a STEM/MARK pro Českou televizi nyní, aby se zvedly veřejnoprávní poplatky?

 

Nemohou však současně mluvit pravdu ti, co tvrdí, že proti EU je tak velké procento lidí, protože veřejnoprávní média nemají vliv včetně jejich spřátelených (ne)prolhaných webů,  současně tvrdit, že se musí zvednou poplatky a sebrat peníze protibruselským malým webům, protože mají obrovský vliv a manipulují veřejným míněním

a v průzkumu uvádět přesně opak.

Něco je prostě špatně!

 

Nebo je to tak, že v roce 2020 je pravda ÚPLNĚ jinde: je sucho a horko, což znamená, že je mokro a zima. A lidé mají více jak 60 druhů pohlaví...

Technická:  znáte kolem sebe někoho z normálních, kdo miluje Českou televizi, Moravce a Newsroom 24 mimo několika prapodivných politiků a obdivovatelů pražské kavárny? Hned totiž je na talíři, že v Německu prý zvažují zvednutí poplatků také. A v Německu zase píší, že je to normální, protože i v České republice se budou zvedat poplatky.

 

 SOUVISEJÍCÍ

Záhada nebo zločin a HOAX: jak Česká televize ověřuje nejmenovaný zdroj, ze kterého má zprávu?

 

Přidat komentář

Lidé v této konverzaci

  • To dopadneme!

    Zvyseni penez do medialni zumpy? Maji malo? Namisto zmen v CT a Cro zvyseni polatku za lzi, rusofobii a dezinformace, zamlcovani!

  • wolfram

    To je Kellnerova-Dvořákova dezinformační televize a my ji platit nebudeme. Ne 7 miliard ročně poplatků Dvořákovi, který je od roku 1992 dlouholetý manažer Kellnerovy tunelářské skupiny PPF a Kellner ho udělal ředitelem NOVY, když NOVU vlastnil.

  • Pavel

    Super článek, je v něm všechno a zároveň hovno.

  • wolfram

    Nenažraná hovada, všechny vytunelované miliony pěkně vrátíte. Exekutora na majetek Dvořáka, Mrzeny, Šámala, Železného, Moravce, Bobiňského, Šizlinga, Fridricha, Fridrichovou, Zárubu, Witowskou.

  • wolfram

    Je to prostě úchylná, arogantní a urážlivá drzost lupiče z PPF Petra Dvořáka, který se vytlemuje okrádaným.

    Ředitel ČT Dvořák odmítl návrat na Novu
    6. 11. 2019
    https://www.novinky.cz/kultura/clanek/reditel-ct-dvorak-odmitl-navrat-na-novu-40302581

    „V kuloárech se neslo, že dosazení Petra Dvořáka do České televize bylo velkým zájmem Petra Kellnera. Petr Dvořák odešel na konci roku 2010 z CME. V červnu 2011 Jiří Janeček náhle onemocněl a rezignoval. Mohla to být souhra náhod, ale díky Bohu se Jiří Janeček stále těší dobrému zdraví,“ naznačuje s ironií v hlase zdroj z okolí ČT, jehož identitu redakce zná. Nicméně další vývoj ve zpravodajství České televize i několik málo osobních svědectví naznačují, že Petr Kellner se přes Petra Dvořáka a jeho podřízené ve vedení zpravodajství své zájmy protlačovat snažil. „Byla jsem editorkou článku o PPF, který napsala redaktorka webu ČT24. V den jeho zveřejnění volal generální ředitel Petr Dvořák mé nadřízené Pavlíně Kvapilové s tím, že ho kontaktoval Vladimír Mlynář (Vladimír Mlynář ředitel komunikace investiční skupiny PPF, bývalý ministr Unie svobody - pozn.) a že nám bude volat. Večer mi skutečně Vladimír Mlynář volal a chtěl, abychom ten článek z webu sundali. Odmítla jsem a ptala se ho na konkrétní výhrady. Nesdělil je. Řekl jen: ,O tom se my dva nebudem bavit', a zavěsil. Text tedy na webu zůstal a tím to skončilo,“popisuje událost z kraje roku 2013 bývalá editorka redakce Nových médií ČT Kateřina Šafaříková. Podle dalších editorů se tlak na redakci zpravodajství začal ze strany managementu stupňovat. V srpnu 2013 dal generální ředitel ČT Petr Dvořák výpoveď šéfce Nových médií ČT Pavlíně Kvapilové, mj. autorce pořadu Hyde park, a v září 2013 vyhodil Šafaříkovou a další redaktorky...

    Po srpnové výpovědi šéfce divize Nových médií České televize Pavlíně Kvapilové tým generálního ředitele ČT Petra Dvořáka mění způsob řízení tohoto oddělení. V praxi to znamená rozdělení divize na dvě sekce a odchody několika vedoucích pracovnic, ve většině případů vynucené. A podle oficiálního sdělení mají „změny“ pokračovat. Šéfeditorky Angelika Bazalová a Gabriela Gabrielová dostaly výpověď pro nadbytečnost, prý restrukturalizace divize,“ napsala dnes odpoledne. Bazalová se Kvapilové, vyhozené po veřejné kritice poměrů ve zpravodajství ČT, zastala začátkem v září taktéž veřejným textem pro iDnes.cz a to, že nyní musí odejít, chápe jako odplatu. „Řekla jsem jim, že to vnímám jako pomstu,“ řekla iHNed.cz.
    https://www.mediar.cz/nova-media-ct-opousti-sefeditorky-bazalova-gabrielova-a-safarikova-v-ostrave-sarka-bednarova/

  • wolfram

    Pavlína Kvapilová by měla být generální ředitelkou ČT, táhni, tunelářsko lichvářská chobotnice PPF Dvořák!

  • Milan Ptáček

    Tak a ted výzkum po pumpách kdo a které stanice má nalazené na prvních šesti kanálech.

  • Uhlíři,

    už máš zaplacený daně a televizní poplatek?

    Pyšná princezna - Výběrčí daní a rádci rozkrádači
    https://www.youtube.com/watch?v=CRuFo9HRdbI

Nejnovější články