Domácí

Pozve Masarykova univerzita po pornoherci Jakubovi Jandovi dalšího "experta"?

Součástí je doporučené video Masarykově univerzitě rektora Beka Janem Krausem, zastáncem Evropských hodnot!

Pokud si takto rektor Bek představuje Evropské hodnoty a Kraus v "Uvolněte se, prosím" tyto hodnoty představuje v reálném čase - neboli spolupráce těchto Evropských hodnot a evropských hodnot pracuje na jedničku, je otázkou, zda toto skutečně má sdílet národ a zda se toto má představovat v kampusu Masarykovy univerzity. 

T.G. Masaryk se musí obracet v hrobě!

 

 Spolupráce Jana Krause a Evropských hodnot - "Uvolněte se prosím". Jakub Janda - bezpečnostní expert tam chybí. Jan Kraus však doporučuje jiný záskok:

 

 

 

Univerzitní kampus Masarykovy univerzity v Brně-Bohunicích je rozlehlá moderní stavba zbudovaná pro výukovou a vědecko-výzkumnou práci studentů a pracovníků

Finanční objem
1 009,5 mil. Kč (bez DPH)

a pro výuky Jakuba Jandy z Evropských hodnot.

 

Na co myslí ministryně školství Valachová , když se podívá na kampus Masarykovy univerzity a současně tam uzří rektora Beka a bezpečnostního experta Jakuba Jandu z Evropských hodnot?

 

 

Vážně tyto akce patří na univerzity a jsou zárukou vzdělání našich dětí, paní ministryně Valachová? Není něco špatně, když žádáte další a další peníze na podobné projekty? Toto je ta správná, expertní výuka, za kterou se zaručuje rektor Bek?

Rektor Masarykovy univerzity Bek. Je též místopředsedou České konference rektorů pro oblast vzdělávání.

 

 

Komentář (1) Zhlédnutí: 2984

Ortel, Hofer, krajní pravice a "vykousané pivo"

 
Já jsem pojem "vykousat pivo" nikdy předtím neslyšel, natož, abych to v praxi shlédl. K vykousání piva potřebujete klasický tlustostěnný půllitr s uchem a ne tenkostěnný pohár, který by při té show dozajista nebezpečně praskl.

 

Soutěží se obvykle ve dvou. Účastníci toho klání před sebe postaví plné půllitry, bez pomoci rukou je uchopí zuby, a postupným nakláněním půllitru "umístí" obsah půllitru do svého žaludku. Nikdo by mě to ani nenapadlo, ale mého kamaráda Honzu Vláška ano.

Byli jsme totiž velitelé čet v přijímači (na vojně) a po přísaze patřilo k dobrému, že právě "odpřísahaní vojáci" hostili své velitele pivem.

To byla naprostá klasika a protože venku bylo již teplo, seděli jsme v zahradní restauraci na Litoměřicemi a k tanci a poslechu nám hrála mladá cikánská kapela.

Omlouvám se, slovo Rom tehdy nebylo ještě vynalezeno, takže kapela byla taková jaká byla. Podobně, jako Louis Armstrong pro nás byl černochem a žádným "afroameričanem". A jak tak pomalu stoupala hladina piva v krvi, začaly se rodit podivné nápady.

A jeden, obzvláště drzý vojín, byl tak oprsklý, že mého kamaráda a kolegu Honzu vyzval k soutěži ve vykousávání piva. Dostali čerstvé půllitry, Honza se úkolu zhostil skvěle, ale onen oprsklík to nezvládl a po Honzovi zpola vypitý půllitr hodil.

To byla neslýchaná urážka, kterou jsem se okamžitě rozhodl ztrestat a vyvléci provinilce za hranice té zahradní restaurace a tam mu dát "na budku" neboli "přes dršťkovou polévku". A dva z té cikánské kapely k nám přiběhli a zabránili nám v exekuci. Prostě nechtěli mít při svém vystoupení průser.

Můžstvo ovšem pravilo: Neboj Jirko, my si to s ním srovnáme. A protože jsem na rotě usnul spánkem spravedlivých, nemohl jsem tomu zabránit. Ale, když jsem se dozvěděl, co se stalo a jak ta pomsta probíhala, zmocnil se mě strach z represí.

A kdyby se to provalilo, tak asi represe budou. Onen přestupce se totiž tak opil, že o sobě nevěděl, mančaft ho i s matrací donesl na hajzlík, tak ho všichni korporativně pomočili a jednomu se to zdálo, tak ještě vykonal "velkou" a to přímo na něj.

Zní to neuvěřitelně, ale bylo tomu tak. Říká se tomu extrémní chování. A já jsem včera, ze záznamu shlédl pasáž o Radku Bangovi, ve které byl též zmíněn koncert Ortelu někde, kde jsem zapomněl, a bylo nám podprahově sděleno, že Ortel hajloval.

Samozřejmě, že žádné záběry hajlující kapely Ortel reportér nepřinesl. Pouze a jen záběry pár opilců, kteří opravdu snad i hajlovali. Ale, to je přece totéž, jak kdyby někdo v roce 1975 natáčel ten výše popsaný incident s hajzlíkem a pak ho propagandisticky vysílal, jako "úroveň ČSLA".

 

Ortel, ani Hofer, ani Marine le Pen a ani Geert Wilders zákony svých zemí neporušují. Jen jsou prostě nepříjemní euro-establishmentu, kterému kladou nepříjemné otázky a nastolují nepříjemné alternativy.

A protože ty alternativy jsou pro velkou část, možná někde i pro většinu, je třeba proti nim, s veškerou leninskou tvrdostí, zakročit.

Naši vysněnou multikulturní Evropu, ve které se původní národy rozplynou jako kostka cukru v přistěhovaleckém čaji, si prostě brát nenecháme.

 

Zveřejněno se souhlasem autora

Jiří Hermánek

jirihermanek.blog.idnes.cz

Komentář (0) Zhlédnutí: 1986

Proč dodnes nemá třetina evropských Romů práci, koupelnu a toaletu, byť na jejich integraci vydává EU ročně přes dvě miliardy eur, tedy cca 55 miliard korun? V ČR to není prý lepší, jen méně špatné...?

A máme tady nové hlásání o ubohých romských spoluobčanech; přes 80 procent evropských Romů totiž žije pod hranicí chudoby, jen třetina z nich má práci, téměř polovina jich však nemá ani koupelnu a toaletu... Konstatoval mj. ředitel agentura Evropské unie pro základní práva (FRA) Michael O´Fraherty a promluvil též o Romech v ČR: "Situace Romů v ČR se jeví příznivěji než v jiných státech EU. To však neznamená, že by byla lepší. Je jen méně špatná..."

Stručně řečeno, jsou u nás Romové dle agentury FRA přesto diskriminováni, ale proč tak bídně žijí, jak je výše dramaticky popsáno, a zda si za to nemohou sami, o tom nic, natož něco o tom, kam zmizelo pro tento účel vynaložených výše zmíněných několik desítek miliard korun...?

Zaznamenejme si tedy nyní vývoj české romské "diskriminace" ze strany brutálních gadžů, začněme rokem 1997, kdy jsem byl v Kanadě zkoumat fenomén zvaný romský exodus...

Drtivá většina Čechů nemá ráda většinu svých romských, neboli cikánských spoluobčanů. To je skutečnost, kterou neskryjí žádné vládní deklarace, prohlašující, že mezi občany, žijícími v ČR nejsou žádné problémy. Otázka je, zda jsou antipatie Čechů vůči Romům rasismem, anebo zda jsou to prosté a zcela lidské antipatie, založené na mnoha záporných zkušenostech. Popíšu prostě několik případů, které mi na požádání redakce otiskl kanadský deník Globe and Mail. A protože se charakter projevuje nejlépe v extrémních situacích, nejprve jsem se zmíníl o tragických povodních v Česku koncem 90. let minulého století a jejích skutečných příbězích...

Příběh první:

V době záplav 1997 byli lidé, jimž voda zničila nebo zaplavila domy a byty, dočasně ubytováni také na studentských kolejích Vysoké školy báňské – Technické univerzity v Ostravě. Pokoje zde na přechodnou dobu obývalo na tři tisíce povodněmi postižených osob, z nichž asi dvě třetiny byli Romové. Místo vděku se však tito romští nájemníci, jimž ubytování, teplou vodu, televizi a jídlo třikrát denně platil ostravský Magistrát, začali chovat značně neurvale.

Dělali si ohýnky, slovně napadali pracovníky Červeného kříže, vodili si na stravu i ubytování své příbuzné ze Slovenska, kteří nepatřili mezi poškozené, ale rádi přijeli se zadarmo najíst. Společně pak ničili zařízení pokojů, kradli prostěradla, deky, příbory, skleničky a další vybavení, až musela zasáhnout policie, aby část Romů přestěhovala. To už se ukradené věci z kolejí objevily na černých burzách, které nabízely i oděvy a jídlo, jež Romové odcizili ze zásob, dodaných postiženým občanům jako humanitární pomoc.

Takto způsobené škody jsou odhadovány na statisíce korun. Zaplatit je musí Školský úřad, který byl postižen i zdevastováním interiéru další z ostravských škol, sloužící jako dočasná ubytovací kapacita pro povodní zasažené Romy. Jednalo se o základní školu, v níž Romové rozbili lavice a tabule, poničili stěny a na chodbách, i když zde měli k dispozici záchody, vykonávali do různých koutů budovy své lidské potřeby.

Za ústřední topení pak nacpali zbytky jídla či pokálené ručníky, čímž se škola změnila v zapáchající hnojiště. Po vystěhování Romů museli nastoupit deratizátoři, aby vše za nemalé peníze daňových poplatníků vydezinfikovali a speciálními vysavači odstranili blechy, vši a další parazity. Zahájení školního roku 1997-98 muselo být v této škole odloženo o měsíc.

Příběh druhý:

Také asi sto dvacet obyvatel Ostravy – Hrušova bylo nuceno se během povodní vystěhovat ze svých zaplavených domovů. Když začal školní rok a tito azylanté museli opustit ubytovací kapacity ve studentských kolejích, přidělilo jim město Ostrava provizorní dům, který vznikl složením dvaceti tzv. unimobuněk. Každou z nich tvořil obytný prostor o rozměrech 2,3 krát 6 metrů a WC. Koupelny s teplou vodou byly společné na chodbách.

Romská rodina s úsměvem a písní na rtech v torontské ubytovně za stovky dolarů sociální podpory... Snímek Břetislav Olšer

Z dvaadvaceti rodin si vzalo tento dočasný domov jako svůj osm bílých a čtrnáct romských rodin, z nichž se však několik odmítlo nastěhovat a své přechodné ubytování nazvaly “psími boudami”. Stát jim tedy nabídl místo tohoto ubytování finanční výpomoc ve výši 30 tisíc korun, které však mnozí Romové nevyužili pro určený humanitární účel, ale zakoupili si za ně letenky do Kanady, kde se prý dá krušná zima zadarmo přežít mnohem snadněji než v Česku… http://www.rukojmi.cz/clanky/2700-zrusil-romsky-pavlacak-a-dnes-je-nejuzitecnejsi-cesky-politik-dvojnasobny-starosta-vsetina-senator-a-nyni-i-hejtman-zlinskeho-kraje-jiri-cunek

Příběh třetí:

V letadle do Toronta jsem se setkal s romskou rodinou z Ostravy, která chtěla v Kanadě zažádat o asyl. Řekli mi, že tito manželé a jejich čtyři děti, od 8 do 13 let, utíkají před jinými Romy. Jejich děti se velmi dobře učily a rodiče nechtěli, aby se staly členy romských gangů, aby kradly, požívaly drogy a útočily na lidi. Rodiče neměli záznam v trestním rejstříku. Otec měl svářečský průkaz.

Příběh čtvrtý:

Krásná dlouhonohá bruneta Renata z Olomouce pochází ze staré romské rodiny, v níž je umění "čorky", tedy krást věci, součástí rodinné cti. Její babička jezdila do Německa a vozila Renatě ukradené panenky nebo čokoládu. Ale Renata chtěla pro sebe něco jiného. A protože byla krásná a chytrá, a nebyla moc tmavá, rozhodla se studovat na univerzitě. Protože by tím nutně ztratila své romské členství, změnila si jméno. Nyní pracuje jako bílá sociální pracovnice a Romové za ní chodí se žádostmi o rady po propuštění z vězení. Vůbec nevědí, že jejich gádžovka je čistá Romka.

Příběh pátý:

Když jsem se vrátil z Jihoafrické republiky po dvou měsících, lidé se mě ptali, jestli jsou černoši jako Romové. Řekl jsem jednu věc zcela jasně. V Jihoafrické republice se těší černošky vynikající pověsti jako hospodyně a chůvy. Ať už byl apartheid jakýkoliv, žádný běloch se neštítí neobyčejně čistotných černošek. A co více, celé bělošské rodiny odjely občas na celý měsíc do Evropy a černoška se jim starala o dům. A nikdy se nic neztratilo.

Kdykoli jsem vyprávěl tuto epizodu, obyčejně jsem se zeptal na několik věcí. Víte o čistotné romské chůvě, jíž byste svěřili své dítě? Víte o nějaké cikánce, jíž byste nechali na starost svůj byt, aniž byste se obávali, že se něco ztratí? Dovolili byste kuchařce v ostravské romské čtvrti, aby vám uvařila něco k jídlu? Místo odpovědi, lidi prostě civí...

Tento můj článek pod názvem "Romové tvrdí, že Češi jsou rasisti, ale možná jde jen o velmi lidské antipatie" vyšel 4. října 1997 v The Toronto Globe and Mail v Rubrice „Nezdvořilá společnost“. Měl velký mezinárodní ohlas; komentovala ho i Helsinská komise amerického Kongresu, že jde v běžném západním kontextu o tvrdý důkaz zabedněného českého rasismu. Tedy údajně učinil zřejmě na americkém kontinentě více škody než užitku... http://www.britskelisty.cz/9710/19971007c.html

Teď se posuňme do roku 2012 a dál zkoumejme, jak to tedy je? Ostrava ponořila lakmusový papírek do romské „pracovitosti“…

Proč nemají práci, ani WC a koupelny? O jakou diskriminaci se vlastně jedná? Nechybí jim náhodou Romům třeba kousek vzdělání? Když nějaké romské dítě neumí česky v české škole v Česku, není náhodou na obtíž dětem, které česky umí, ale musí se ve výuce zdržovat kvůli těmto žákům, jimž se doma rodiče vůbec nevěnují a neučí je mateřský jazyk, za který považují pouze romštinu. Kdo tedy koho diskriminuje a kdo koho šikanuje; gadžové Romy, nebo snad Romové gadže…?

Tomu se říká Romy "vybydlený" dům v Přednádraží, v Ostravě přejmenovaný na Fórum Romanum...

Ale je tu naštěstí indický aktivista Kumar, jenž ve svém účelovém altruismu asi pochopil, že Česko je pro něj živnou půdou, jak dělat, že dělá a mít za to na dobré živobytí. Něco za nic, resp. podle nedávné výroční zprávy činí roční příjem jeho sdružení Vzájemného soužití 25,5 milionů Kč, vydání téměř 26 milionů, z toho na mzdy pro cca 45 zaměstnanců přes 11 milionů Kč… Plus plat osobního šoféra pro dr. Kumara. „Domnívám se, že romská komunita je budoucností této země, protože je to rostoucí komunita,“ říká Kumar a dodává, že ji vidí jako skupinu lidí, jež může Česko obohatit...

No sláva, Amnesty International bude mít radost a sousedi šesti stovek českých ghett nepřizpůsobivých spoluobčanů budou mít radost též; my máme Romy, ó my se máme... Kdo je ten človíček Kumar Vishwanathan? Vím jen, že se narodil v Quilonu ve státě Kerala v jižní Indii a v roce 1998 se spolu studenty Ostravské univerzity a Masarykovy univerzity v Brně zakládali občanské sdružení Vzájemné soužití, jehož je nyní předsedou a ředitelem, pro kterého byly povodně a emigrace Romů do Kanady manou z nebes.

O rok později byl už jmenován občanským členem Rady vlády ČR pro lidská práva (opakovaně v letech 2003 a 2005) a členem skupiny Bridge People UNHCR Praha, pro konzultace s velvyslanectvími zemí EU o otázkách mezietnického soužití v ČR. Už víme, odkud se berou zprávy OSN a jiných humanitních organizací o tom, jak Češi diskriminují Romy…

Indický aktivista Kumar… Snímek Břetislav Olšer

Je to dnes začátek asimilace či konec Romů v Čechách? Faktem je, že cikánské děti neumí česky, ba co dím; neumí pořádně ani romsky. Kam to spěje? To dokonce i já jsem během své kanadské anabáze zvládl a měl napsáno pár vět romsky, které mě naučilo jak Dalibora nouze housti, zejména při pracovním nadsazení v Kanadě, kde jsem, jak již bylo zmíněno, byl jako novinář několikrát s tzv. romským exodem v letech 1997 až 1999.

“Kdybys nebyl lenoch, práce je všude dost… tu sal lenivo buči hyn but te…” A na odpověď jsem nemusel dlouho čekat. Rom, co ještě uměl romsky, bryskně odvětil: “Když nejsem inženýr, nikdo po mně ani neštěkne… Sar me nasom inzenyr, ani o rikono pan ma nahavkynla…” Tak jsme dodával, že by se hodilo umět alespoň číst a psát… ”A džanes aspon tegenel a tepisinel”…

Obojí mnozí Romové umí, jinak by si tolik nevydělali. Navíc krást, to je jejich rodinná tradice. “Tečorel, oda amari tradicia…” Pojedu do Kanady, tam nejsou rasisti, tam budu člověk… “Džava adre Kanada, odoj nane o rasisti, odoj dživava sar manus…” Na sociálce jsou rasistky, co mně závidí zasloužené peníze… “Pre socialka hyne o rasistit so mange nadoprajinen mire love…” Proč bych děcka posílal do školy, když ani já do ní nechodil… “Soske me bichavava le čhaven adre skola, te me tyz kodoj naphyravas…?”

Je na čase posunout se do období kolem roku 2014... Přednádraží fakticky neexistuje, přesto je to pořád vřed Ostravy…

Máme u nás už i vládní plán integrace Romů, z něhož plynou některé výhody pro romské děti: Přednostní umístění ve školkách, budou mít ve školách speciálního asistenta, nárok požádat si o hrazení jízdného, stravného, školních výletů, pomůcek,zdarma kroužky od neziskových organizací, dětem s problematickým chováním už nebude hrozit »zvláštní« škola, pokud se u nich neprokáže mentální postižení. Co to tedy bude zřejmě znamenat v praxi? Ten, kdo bude poctivě celý život pracovat a odvádět státu daně pak, když přijde o práci a stoupne si do fronty na „pracáku“, bude před sebe muset pustit Roma, který nikdy nepracoval?

Pokud rodiče z většinové společnosti pracují, aby uživili rodinu, potřebují dát přes den dítě do mateřské školy. Zřejmě ale budou mít smůlu, protože přednost dostane romské dítě, jehož rodiče nikdy nepracovali, nepracují a pracovat nebudou. Když pracující rodiče budou chtít, aby jejich dítě studovalo, budou si muset vzít ještě „druhou“ práci, aby bylo na studia, učebnice, školné. Cikánští rodiče nebudou muset, pokud vláda uvažuje, že jim na to ročně dá 60 tisíc...

Anebo možná ne – je dobré, že se lidi dovědí, jaké jsou přesně antiromské diskriminační poměry... Asi proto je tedy dnes zmíněný stav v Česku, kde se dle ředitele agentury Evropské unie pro základní práva (FRA) Michaela O´Frahertyho situace Romů jeví příznivěji než v jiných státech. To ovšem neznamená, že by byla lepší. Je jen méně špatná... Proč, když máme mj. také několik stovek podpůrných romských organizací...? Kdo je živí, o čí peníze jde...? Ne snad z kapes gadžovských daňových poplatníků..? Zde je jejich seznam: chcete vědět, proč máme tolik romských organizací…?

Inu, Amnesty International Česko kritizuje, že Romy neustále diskriminujeme, tak se musíme snažit, hlavně ti Kumarové a Kocábové, co se řídí heslem: ¨"Vaše neštěstí, naše peníze…"

PS: Čas od času se vynořuje, vyvře a zase zapadne téma cikánského tábora v Letech. Největší spor se odehrává o kategorizaci " koncentrační tábor ". Přitom zde jde pouze o nepochopení, nicméně mám podezření, že úmyslné. Z gramatického hlediska jde skutečně o tábor, kde byli koncentrovány cílové subjekty. Z hlediska přísně faktického nelze Lety srovnávat s Treblinkou, Sobiborem, či Osvětimí. A to ani pod skutečností, že pro mnohé zadržené v Letech byly tyto adresy následnou slznou adresou.

Je smutné, že v současnosti toto místo slouží jen jako vyšší karta pro argumentačního ferbla opratěchtivých . Všude na komunikačních dálnicích lze nalézt mnoho podkladů na téma tábor v Letech. Zde je jeden, který se mi osobně jeví jako nejserioznější. Bohužel jsem nikde nenalezl jméno autora, ale to myslím koneckonců není důležité, důležité je, co říká… http://www.zwittau.cz/WEB/lety.htm

http://aeronet.cz/news/to-snad-neni-pravda-ministerstvo-skolstvi-spustilo-na

http://www.rukojmi.cz/clanky/1206-zazil-jsem-v-cesku-uz-dve-hitovky-zvane-inkluze-skonci-obe-fiaskem-romska-i-ta-skolska

Mají svůj smysl života; žít jako jejich otcové ze sociálních dávek

http://www.rukojmi.cz/clanky/domaci-politika/1617-jak-kdysi-vsetinska-matrika-poprve-pouzila-zakon-proti-romum-a-zakazala-rodine-strkacu-dat-jejich-ogarkovi-jmeno-vinnetou-jelikoz-nebylo-v-kalendari

 Je 21. století, rakety létají na Mars… a cikáni kradou dál…

Ty gadžo, tady máš moje děcko; vychovej ho a žádná diskriminácija

http://www.rukojmi.cz/clanky/526-romove-tady-ziji-stovky-let-a-vetsina-z-nich-se-nikdy-neintegrovala-bezenci-to-dokazi

Izraelské osudy – Tisíc a jedna pravda ve Svaté zemi jako eKnihav elektronickém vydání na eReading.cz: (http://www.ereading.cz/cs/detail-knihy/izraelske-osud

 

Zveřejněno se souhlasem autora

Komentář (0) Zhlédnutí: 2453

Majitelé bytů družstva "Krušnohor" vybydleli cikánům byty a chudáci cikáni v Janově jsou tím rasově diskriminováni!

Petici za nápravu: okamžité bytové řešení v dopise, ve kterém formou petice Čonka prokazuje, že Romové se o svěřený majetek náležitě starali a majitelé bytů Krušnohor jim byty zdevastovali, vybydleli a rozkradli, byl doručen vedení Krušnohor. Pokud nám nebude odpovězeno do 30 dnů, napsal Čonka, bude podána na SBD Krušnohor hromadná žaloba k Okresnímu soudu. (Originál dole)

 

A přesně tyto provokace mnohé lidi rozpálí do běla, na což čeká romský aktivista František Kostlán http://blog.aktualne.cz/blogy/frantisekos.php,  ROMEA.cz a lidé typu Patrika Bangy, aby policii předložili rasistický důkaz, jak se ta společnost k romské komunitě chová. A následně už není zmínka, že špinavé provokace mají jako úkol či sport proti bílým občanům a už si na to stěžovala i soudcovská unie ČR  o absurdních obviněních.

Takto prý vybydleli byty cikánům členové družstva Krušnohor!

Právě v tyto dny se začaly bourat první, totálně zničené domy, aby jim za ně spoluobčané, které donutila Šabatová a Dienstbier, zaplatili nové byty.  A přestože je do očí bijící, jak někdo, komu se zdarma přidělí majetek ve formě bytu, ihned ho rozkrade, zdemoluje a ještě má tu drzost podávat trestní oznámení na slušné občany, vláda to neřeší. Teda, alespoň pod Dienstbierem a Šabatovou ne!  (Mimochodem totéž se stalo v Matiční ulici, až starousedlíky Kocáb a Uhl vyhnali a romská komunita následně zmizela, protože nebylo co krást.

 

 

CITACE ZE STÍŽNOSTI

  • Žádám jménem všech lidí, kteří žijí na sídlišti Janov, aby byla co nejdřív sjednaná náprava, co se oprav bytových jednotek týče.
  • Všichni Romové žijící v oblasti Janova jsou odstrčeni na samý okraj společnosti.
  • Stavební bytové družstvo Krušnohor úmyslně nechalo zdevastovat všechny panelové domy sídliště v Janově, převážně ty, kde žili Romové
  • Je jasné, že stavební bytové družstvo přechovává silnou averzi vůči Romům a veškerou devastaci panelových domů svádí na Romy, kteří na tomto sídlišti žijí.
  • Je v tom kus rasové diskriminace, což je neoddiskutovatelné.

 

Stížnost byla podána na poště Litvínov 1 jako doporučený dopis. Díky tomu je na obálce zřetelně uveden odesílatel – Jozef Čonka s údajným bydlištěm v Albrechtické ulici čp. 256 v Janově. Jménu a příjmení odpovídá i podpis v dopise. „U nás v evidenci není aktuálně veden. Zjistili jsme, že bydlí v Praze 5 v ulici Mezi Školkami čp. 2471. Z předchozích údajů z naší evidence vyplývá, že Jozef Čonka bydlel v Albrechtické ulici od prosince 2005 do října 2010. Potom byt prodal Monice Šarkoziové, opouštěl ho bez dluhu,“ uvedl k případu František Ryba. Jestliže pisatel nebydlí v Janově a jako obyvatel tohoto sídliště se ve stížnosti prezentuje, pak to znamená, že je lhář, anebo – pokud v Janově opravdu bydlí –, tak načerno. „Obojí je špatně,“ vyhodnotil ředitel. Problém je také s podpisovými archy. „Šest podpisů se nám nepodařilo identifikovat, nejsou k přečtení,“ sdělil František Ryba.

Zbytek podepsaných se pracovnicím družstva podařilo identifikovat. Díky tomu se o petentech vedení Krušnohoru dozvědělo víc. „Ti, co to podepsali, sami o sobě dluží 3 miliony 128 tisíc 341 korun. Potom jsou tam podepsaní ti, kteří bydlí v pronajímaných bytech. Vlastníci bytů dluží 1 milion 31 tisíc korun. Dohromady činí dlužná částka 4 miliony 150 tisíc korun. Jinými slovy řečeno: Podepsaní jsou velcí neplatiči a ještě k tomu si dovolí tvrdit, že se o ně nestaráme, o chudáčky jedny?!?

Taková prasárna mě dokázala pořádně zvednout ze židle!“ přiznal ředitel.

 

Jenomže ten, kdo toto napíše (a tisíckrát to může být pravda), vystavuje se hned trestnímu oznámení:

Romové podávají oznámení za rasismus na ... - Názory Aktuálně (Čonka, Banga, zveřejnil Kostlán a ROMEA.cz)

 

4. 7. 2016 - Čonka a Banga na případu spolupracují se sdružením In Iustitia, které se zabývá násilím z nenávisti a právním poradenstvím v této věci.

 

 Pozitivní diskriminace jede na 200% a byť to vláda popírá, důkazy jsou jednoznačné.

 

A pak se ozve vzteklý, rozzuření občan, častokrát přímo postižený, který si pak nevidí do úst (do klávesnice) a svoji hořkost si vylije z celého srdce. Což samozřejmě pro Čonka, Banga či Kostlána je voda na mlýn udavačské teorie, že všichni bílí jsou rasisti, protože Romové mají svaté právo, aby vše dostávali zadarmo, protože jsou původem cikáni a majorita je od toho, aby jim vše dodávala včetně výplat.

A tak "Žít Brno" rozjíždí projekt, kde ti, co domy zdevastují, dostanou další a jak je se zoufalých výkřiků mnoha družstev (např. v Bílině) slyšet, na zdevastovaný byt neplatiče se nakonec musí složit majitelé ostatních bytů v domě. (Odkaz na závěr, stačí ale porovnat, jaké domy se demolují)

 

A to vtipné?

Pokud je odmítnete v domě, jste rasista a jste za to stíhán.

Pokud bydlící nebude nic platit a vy jako člen družstva to odmítnete, stát vám napaří exekuci a jste obviněni jako rasisté.

Pokud zaplatíte, onen neplatič vás smí seřvat, že jste rasistické, bílé zrůdy, ale je ze své menšinové podstaty nepostihnutelný, protože nemá peníze a stát je mu povinen zajistit obhájce z našich peněz ex offo. (Lze doložit v jiném soudním procesu, pokud by někdo chtěl zpochybnit)

 

 A takto lze účelově vytvořit rasismus, pokud někoho chcete potrestat. Diví se snad někdo i řediteli Krušnohoru, když z něj vypadne: „Je to naprosto nehorázná a drzá lež. Je mi z ní na zvracení,“  Podepsaní jsou velcí neplatiči a ještě k tomu si dovolí tvrdit, že se o ně nestaráme, o chudáčky jedny?!? Taková prasárna mě dokázala pořádně zvednout ze židle!“ okomentoval šokovaný ředitel.

 

Další odkazy zde

MMR - Bourání zdemolovaných domů

Obyvatelé Janova sepsali petici, stěžují si na podmínky k bydlení ...

V Chanově začala demolice vybydlených paneláků. Záběry z dronu ...

Na demolice vybydlených domů dal stát 70 milionů, příští rok podporu ...  Český rozhlas - Chanov

Obyvatelé mají oči, proto vidí, co se děje kolem nich, podívaná to není vůbec hezká ZNOVU O NEPŘIZPŮSOBIVÝCH (1.díl)

Vesnice neplatičů bourá již čtvrtý vybydlený panelák – Novinky.cz    Bečov

Ohyzdné ruiny musí zmizet, radnice chtějí bourat vybydlené domy ...Karviná

VIDEO: Atmosféru po pietě v Žatci krotili těžkooděnci - iRegiony.cz

Romové podávají oznámení za rasismus na ... - Názory Aktuálně

 
oficiální internetové stránky

Pokud se začteme do starých knih, vždy provokatéři dostávali nejtvrdší tresty, protože následná nenávist a šílenství se těžko krotí, mnohdy jsou pak jenom mrtví, či zoufalé "Natálky". U nás pozitivní diskriminací a multikulturní "deviací" se stalo to, že provokatéři vyženou slušné občany a dostanou za to odměny: nové byty.

Mimochodem, stačí si srovnat vyvrácení těch, co jsou v projektu přímo dotacemi zainteresovaní (Žít Brno - Matěj Holan) s tím, co je v článku, ale především v odkazech výše. A asi kdo lže a podvádí občany České republiky nechť si udělá každý názor sám:Jak neomarxisti z Žít Brno darují cigánům byty! | CHCU Žít Brno.

 

Komentář (1) Zhlédnutí: 16348

Předseda vlády Sobotka je napojen na extrémisty a musí odstoupit, oznámila Česká televize (168hodin)

Zde je autentický snímek!

Záběry odvysílal publicistický pořad Nory Fridrichové 168 hodin v souvislosti s reportáží o Radku Bangovi. V předsálí a na záchodcích se hajluje, což jako důkaz přikládá režisér Vít Klusák. Teda, on přímo Sobotku nejmenuje, ale doložené foto je jasným důkazem a vláda by měla abdikovat!

 

Identitu hajlujících a jinak rasisticky se projevujících osob z řad diváků jsme se rozhodli zakrýt, nejde nám o pronásledování jednotlivých blbečků, ale o poukázání na nenávistnou atmosféru ,“ napsal k nedělnímu pořadu dokumentarista.

Zdá se vám, že se někdo zbláznil? Nejdříve hlásá televize, rodina Bangů, divná Pazderková a Jandová, že Ortel jsou nenávistné zrůdy, které zpívají neonacistické písně a dokládají to skladbami, kde zpěvák Ortelu vůbec nezpíval, což je logický důkaz (prý), že je to nacistická zrůda. A dále je to podloženo tím, že skupina Ortel je neonacistická, protože v tu dobu ještě neexistovala...

Pak, když se objevily texty preferovaného romského zpěváka Bangy s neuvěřitelně sprostými texty, aniž by je rodina Bangů cenzurovala a lustrovala, vyrazila Česká televize pořadem "168 hodin" do útoku a prokázala, že má Banga pravdu. A ten důkaz je ze stejného ranku: na území České republiky se hajluje, tak to znamená, že vláda je neonacistická a musí ústy premiéra Sobotky podat demisi. Že je to opět na "palici"? Je a proto...

 

Proto dejme slovo diskutujícím pod tímto textem na iDNES

 

Jiří Mělnický 13502

Argument, že někteří fanoušci Ortelu hajlují ve výčepu je na stejné úrovni, jako že někteří fanoušci Gipsy.cz kradou a považují to za přijatelný způsob obživy. Klaus řekl minulý týden v rozhovoru pro ČT: 168 hodin je pořad, kde se permanentně lže.

 

 

Lenka Sehnalová Kozáková 26854

tak to, že 2 lidi v předsálí hajlujou znamená, že je Ortel napojen na pravicové radikály? To myslí fakt vážně?

Foto

Přemysl Čejp 88786

Twl. takže když někdo zahajluje na Třech sestrách, nebo na koncertě Michala Davida, tak to jsou taky hudebníci neonacisti? Když už nefrčí hon na konopí, tak budeme honit neonacisty. Důkazem toho je nesmyslné mazání profilů ze sociálních sítí a diskuzních fór. Vesměs těch, kteří se ničím urážlivým neprovinili ... (viz. Lucie Provazníková) atd.


 

 

Asi nemá cenu dál pokračovat. Pouze je třeba  doložit, že tuto fantasmagorickou konstrukci neudělala iDNES a další média, ale vše je převzato z pořadu České televize, která takto manipuluje s diváky za naše peníze. A protěžovaná Nela Fridrichová už překračuje meze!  Rozdíl je v našem podání pouze ten, že když vynecháte slovo "Ortel", můžete takto obvinit kohokoliv a státní zástupce Ištvan to řekl jasně: musíme mít odvahu udělat "odvážnou konstrukci", abychom zničili pachatele. A pro tentokrát se výjimečně vládě a premiérovi Sobotkovi omlouváme, protože v tom jsou nevinně. Pouze jsme jeho jméno použili k důkazu, jak zákeřně pracuje naše propaganda, když chce někoho "odvařit".

Protěžovaná, uvědomělá Nora Fridrichová

A my tím i Noře Fridrichové, Vítu Klusákovi a pořadu 168 hodin děkujeme, protože občanům dodali nádherné důkazy, jak se na zakázku ušije obvinění a může se někomu i zničit život.

 

P.S. Ale třeba to udělali jako diverzní práci schválně, aby lidem ukázali, jak to v České televizi dnes chodí a možná pořad 168 hodin, Nora Fridrichová a Vít Klusák budou po převratu hrdinové, kteří bojovali proti režimu a budou na Staroměstském náměstí dostávat medaile jako Hermanův Brady...

 

 

VIDEO: Na koncertech Ortelu se hajluje, tvrdí dokumentarista Klusák

Česká televize odvysílala záběry z koncertu skupiny Ortel ve Frýdku-Místku, kde někteří návštěvníci v předsálí hajlovali. Záběry zachytil během svého natáčení...  celý článek

Omlouvá se Cikán (Gipsy) Radek Banga za "Ortel" a sprostotu upřímně?

Dost ! Dost ! Dost ! aneb máme zase držet hubu a krok? Blanka Fay preferovaná na iDNES.

Komentář (1) Zhlédnutí: 5367