V dubnu 2015 sice tiskem proběhly zprávy, že se na Ukrajinu přesouvá prvních tři sta příslušníků 173. výsadkové brigády ozbrojených sil USA, ale v nepřetržitém návalu antiruské propagandy si toho veřejnost ani nevšimla.

„Povedeme bojové lekce i výcvik zaměřený na udržení a zvyšování profesionality a odbornosti vojenského personálu,“ citovala tenkrát AFP amerického majora José Mendeze. „Ukrajina je pro nás silný partner, který se s námi účastnil cvičení i operací po celém světě,“ uvedl tehdy i kapitán Ashish Patel. „Požádali Spojené státy o pomoc a tento výcvik jim pomůže ubránit hranice i suverenitu.“

 

 Bouře ve sklenici vody?

Jak se to vezme. Pokud může někoho překvapit, že na území Ukrajiny by mohli být zabiti kanadští, či američtí vojáci NATO, protože tam nemohou být, je to lež. Mohou, viz výše. Pokud od nástupu Putina a posilování ekonomické síly Ruska slyšíme, že tam na ÚZEMÍ RUSKA  se přesouvají ti a ti vojáci a ty a ty brigády, zatímco skoro utajeně se na celém území Evropy, Ukrajiny a pobalstkých států, nebo dokonce přímo na hranicích Ruska houfují americké jednotky NATO, lze jednoznačně označit propagandu vedení NATO jako špinavou, agresivní, manipulativní a lživou, kterou krmí obyčejné občany celé Evropy, nejen nás!

Příslušníci 173. výsadkové brigády se tehdy podle Rádia Svobodná Evropa podíleli na výcviku vojáků v Polsku, Estonsku, Lotyšsku a Litvě. Země, které s Ruskem sdílejí hranici, se totiž v souvislosti prý s ruskou vojenskou aktivitou na Ukrajině začaly obávat i o vlastní bezpečnost. Takže nelze zpochybnit, že všude je armáda NATO, což je v podstatě armáda USA a my jsme všichni pouze vazalové stejně tak, jako jsme byli předtím vazaly armády Sovětského svazu, kde jsme sice mohli zvednout ruku, ale vždy jen souhlasně se sklopenou hlavou.

Armáda USA už nás obsadila všude, ale my slyšíme pouze o ruském medvědu jako nepříteli!

Ale my chceme znát CELOU pravdu!

 

K úvodnímu fotu:

Pád SU-27  

24. června 2005 vojenský soud odsoudil piloty Volodymyra Toponara (který vždy tvrdil, že havárie je způsoben technickými problémy a chybným letovým plánem) a druhého pilota Yuriy Yegorova na 14 a 8 let ve vězení. Yegorov byl propuštěn v roce 2008.