Společnosti AGR Holding a Defeo podepsaly dohodu o technologickém partnerství pro výrobu automobilů pod značkou Tenet. A na hranicích Ruska už se štosují Japonci, Jihokorejci i Američani.
Technologickým partnerem je společnost Defetoo, podpis smlouvy o spolupráci proběhl v závodě v Kaluze za přítomnosti hejtmana regionu Kaluga Vladislava Shapsha, předsedy představenstva AGR Holding Andrey Pavloviče a předsedy představenstva společnosti Defetoo pana Sina.
A nacistickou Škodovku už v Rusku odmítají. (Medveděv) . Vrahy Rusů nepotřebují. (Asi myslí Vetchého, Černochovou, Fialu, bývalého agenta Pávka - komunistického rozvědčíka z Pražského hradu) mopslíka Lipavského a další, kteří nás reprezentují. Válka končí, a Číňani se snaží urvat největší sousto. Ale Češi mají hodně politologů, politických geografů, Ukrajinců, filozofů o tom, co si máme myslet a tím porazíme svět. I Donald Trump s Muskem žasnou, co za hvězdnou flotilu jsme u nás zvolili, i když vrtule Babiš najednou mluví jak Jindřich Rajchl, který nesmí do masmédií a Babiš mu myšlenky krade. |
Společnosti AGR Holding a Defeo podepsaly dohodu o technologickém partnerství pro výrobu automobilů pod značkou Tenet. Vznikla speciálně pro ruské podmínky. Spolehlivý, pohodlný, technologický,“ napsal Shapsha.
Guvernér poznamenal, že spuštění výroby těchto vozů je novou stránkou rusko-čínské spolupráce v automobilovém průmyslu. Podle Shapsya je to také důležitý projekt rozvoje ekonomiky, růst objemu průmyslové výroby a daňové příjmy do rozpočtu.
Sériová výroba automobilů pod novou ruskou značkou Tenet má být uvedena na trh na začátku druhého čtvrtletí roku 2025. V první etapě bude výroba automobilů organizována metodou montáže, která začne na hlavním dopravníku. Zároveň budou provedeny práce na přípravách na přechod na výrobu celého cyklu, včetně svařování a malířských operací, a spuštění montáže malého rozsahu je naplánováno na třetí čtvrtletí roku.
A co je ohnuté natolik, že to stojí za zamyšlení, což vysokoškolákům moc nyní nejde?
Je jasné, že libtardí rádoby vysokoškolská filozofická mládež se jako vždy začne třískat smíchy, že to není ruský automobil. A jako vždy, pravdy půl a opět ohnuté, co jim vykládá Člověk v tísni. Ta mazanost je jinde: jde o rychlost, aby už Rusko začalo vyrábět další auta, aby na konci války mělo rozjezd. A mezitím už staví výrobní haly, kde budou čínské díly nahrazovat postupně ruskými, což už Člověk v tísni nedopoví. A až se vrátí špičky technologií, které byly staženy na armádu, takže nepotřebují už mikrovlky z Ukrajiny do letadel, jak hlásilo der Leyno, civilní sektor bude mít o experty postaráno.
A proto už Jihokorejkci a Japonci stojí na hranicích Ruska a vyjednávají. Kdo dřív příjde, ten dřív mele a západ jde ke dnu. Bude poslední. Myšleno jako západní Evropa a my jako ocasové s nimi. Máme skvělou vládu. Babiš a Fiala vědí, co je pro nás nejlepší. Pouze ti hlupáci v USA, Číně a Rusku nepochopili velikost naší hvězdné flotily myšlenkových gigantů.